پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266145 تاریخ : 1395/11/17-13:01:34
,3,
حفظ و بقای سازمان با جلب رضایت مشتری

حفظ و بقای سازمان با جلب رضایت مشتری

سرپرست مدیریت مناطق آزاد تجاری صنعتی موسسه اعتباری ثامن: با اندازه گیری کیفیت خدمات،می‌توان نقاط قوت و ضعف خدمات ارائه‌شده را شناسایی و برنامه‌های جامع و مدونی برای بهبود کیفیت و ارتقاء رضایت مشتریان ارائه داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، روح‌الله انصاری یکتا بابیان اینکه کیفیت خدمات عامل مهمی در موفقیت و بقا در بخش بانکداری است افزود: با توجه به افزایش شدت رقابت شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات و میزان اهمیت آن از دیدگاه مشتریان ضرورتی غیرقابل‌انکار است.

وی در ادامه تصریح کرد:رشد بازارهای گوناگون مالی و رقابت شدید بین رقبا و نیاز مردم به خدمات بانکی منجر به مشتری‌گرایی در بانک‌ها و تلاش بیشتر به‌منظور تجهیز منابع و هدایت آن به‌سوی طرح‌های اقتصادی و خواسته‌های مشتریان شده است.
انصاری یکتا در انتها حفظ بقای سازمان و دست‌یابی به اهداف را درگرو جلب اعتماد و رضایت مشتریان دانست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 242
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران