به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن ، روحالله انصاری یکتا بابیان اینکه کیفیت خدمات عامل مهمی در موفقیت و بقا در بخش بانکداری است افزود: با توجه به افزایش شدت رقابت شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات و میزان اهمیت آن از دیدگاه مشتریان ضرورتی غیرقابلانکار است.
وی در ادامه تصریح کرد:رشد بازارهای گوناگون مالی و رقابت شدید بین رقبا و نیاز مردم به خدمات بانکی منجر به مشتریگرایی در بانکها و تلاش بیشتر بهمنظور تجهیز منابع و هدایت آن بهسوی طرحهای اقتصادی و خواستههای مشتریان شده است.
انصاری یکتا در انتها حفظ بقای سازمان و دستیابی به اهداف را درگرو جلب اعتماد و رضایت مشتریان دانست.