پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266673 تاریخ : 1395/11/25-09:23:22
,10033,
حفاظت از محیط زیست تکلیف شرعی است

حفاظت از محیط زیست تکلیف شرعی است

حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: حفظ و حراست از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن تکلیف شرعی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی دردیدار  معاون سازمان محیط زیست گفت: موضوع حفظ و حراست از محیط زیست باید به دغدغه‌ای همگانی تبدیل شود.

امام جمعه قزوین، با تأکید بر این‌ که هیچ انسانی نمی‌تواند نسبت به محیط زیست بی‌ تفاوت باشد، افزود: اگر همه مسئولان در بخش‌ های مختلف جامعه دست به دست هم دهند، یقیناً مردم با جدیت بیشتری در حفظ و حراست از محیط زیست پای کار می‌آیند.

وی  با تأکید بر این‌که حفظ و حراست از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن تکلیف شرعی است، عنوان کرد: آموزه‌ ها و قوانین دینی در راستای حفظ منابع طبیعی و خدادادی قرار دارد که با اجرایی کردن آن‌ ها می‌توانیم حافظ محیط زیست باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه خداوند فرمان داده است امانت‌ های الهی به اهلش سپرده شود، افزود: اگر حفظ و حراست از محیط زیست را به اهلش بسپاریم، از آسیب دور می‌ماند و به سلامت در اختیار نسل‌های بعدی قرار خواهد گرفت.

معاون پشتیبانی و امور مجلس سازمان محیط زیست در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حفظ و حراست از محیط زیست و زمین‌خواری ارائه کرد.

مجابی  ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری و بیان فعالیتهای شاخص صورت گرفته در حوزه محیط زیست گفت: رویکرد سازمان حفاظت محیط زیست استان، تلاش در راستای حل مشکلات زیست محیطی است وما با تمام جدیدیت سعی می کنیم که مسایل زیست محیطی در جای جای کشور با کمک مسئولین بخشهای مختلف، آموزش و فرهنگسازی جوامع محلی حل شود.

معاون پشتیبانی وامور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست  تاکید کرد: اجرای ضوابط زیست محیطی بر اساس ابلاغیه مقام معظم رهبری و مشارکت همه جانبه اقشار مختلف مردم در حفظ محیط زیست از اهم برنامه های حفاظت محیط زیست کشور است که ما امید داریم با راهکار های ارایه شده و برنامه ریزی های صورت گرفته کیفیت زندگی مردم بهبود یابد و تخریب های محیط زیست و طبیعت که سرمایه های کشور هستند ساماندهی شده و بتوانیم نسبت به آرمانهای اصیل انقلاب جوابگو  و پایبند باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران