پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353852 تاریخ : 1397/05/17-09:00:42
,17,22,
حضور کارکنان شرکت شهرک های صنعتی گیلان در گلزار شهدا به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک

حضور کارکنان شرکت شهرک های صنعتی گیلان در گلزار شهدا به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان : دیدار با خانواده معزز شهدا یک توفیق و وظیفه است و بالاترین ارزشی که در نظام ما وجود دارد، تکریم و ارج نهادن به مقام ایثارگری و شهادت است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان صنایع کوچک، با توجه به قرار گرفتن در هفته حمایت از صنایع کوچک ، مدیرعامل  و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با خانواده شهید محسنی پور دیدار کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، با بیان اینکه خداوند را بسیار شاکر هستیم که توفیق حضور در بیت شهدای والامقام را نصیب ما کرد. دیدار از خانواده معظم شهدای گرانقدر سعادتی است که به لطف خداوند متعال برای ما حاصل شده  است.

وی افزود: شهدا از بهترین های خود که همانا جان عزیزشان و خانواده هایشان است، گذشتند تا ما آسوده بمانیم و امروز امنیت و استقلال میهن اسلامی، مرهون ایثارگری شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده گرانقدر شهداست.

احمد علی شهیدی ضمن گرامیداشت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک با بیان اینکه خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است اظهار داشت: شما خانواده شهدا، صاحبان واقعی انقلاب اسلامی هستید و بنا به فرمایش امام راحل (ره) که فرموده اند: "خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند" احترام و تکریم خانواده محترم شهدا وظیفه همگان است و باید این فرهنگ سپاس و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران در کل جامعه حاکم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس همچون ستارگانی درخشیدند و مسیری که خداوند متعال برای رسیدن به جایگاه قرب خود مشخص ساخته بود به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان پیمودند و راه را برای دیگران مشخص کردند.

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا یک توفیق و وظیفه است و بالاترین ارزشی که در نظام ما وجود دارد، تکریم و ارج نهادن به مقام ایثارگری و شهادت است و عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و دعای خیر و حمایت پدران و مادران شهدا است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تقدیر از خانواده شهید محسنی پور گفت :بنده و تمام همکارانم آماده ایم تا نهال سرخ احراری را که شهدای سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون خود آبیاری نموده اند را به سر منزل مقصود برسانیم و وظیفه خود را در قبال این عزیزان انجام دهیم .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 247
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران