پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314188 تاریخ : 1396/10/30-14:15:47
,10025,
حضور شرکت بیمه آسماری در نخستین نمایشگاه بین المللی شیلات و صنایع وابسته در جزیره قشم

حضور شرکت بیمه آسماری در نخستین نمایشگاه بین المللی شیلات و صنایع وابسته در جزیره قشم

شرکت بیمه آسماری در نخستین نمایشگاه بین المللی شیلات و صنایع وابسته به عنوان تنها شرکت بیمه ای حضوری فعال و اثر بخش داشت

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی  شرکت بیمه آسماری ، این نمایشگاه براساس تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان شیلات ایران در محل برگزاری نمایشگاه دائمی قشم  مورخ 27الی 29دی ماه  برگزار گردید.

 شرکت بیمه آسماری نیز  به منظور معرفی فعالیتها و ارائه توانمندی ها در حوزه شیلات و صنایع وابسته با برپایی غرفه و حضور کارشناسان مجرب در این نمایشگاه شرکت نمود.

این نمایشگاه از بزرگ ترین و تخصصی ترین نمایشگاه هایی است که برای اولین باردر جزیره قشم  با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی و همچنین مدیران و معاونین سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران شیلات ایران برگزار گردید.

بیمه آسماری با برپایی غرفه ، ضمن پاسخگویی به پرسش های بازدید کنندگان، آخرین و تازه ترین خدمات و دستاوردهای بیمه ای خود را در معرض بازدید شرکت کنندگان قرار داد.

بیمه آسماری در این رویداد مهم با استفاده از تیم مجرب و با هدف بازاریابی نوین، اقدام به مذاکره با سازمان ها و شرکت های مهم داخلی و خارجی منطقه از جمله شیلات ایران، تعاونی صیادان استان هرمزگان، کارخانه کشتی سازی و شرکتهای وابسته به صنایع شیلات نمود.

 شرکت بیمه آسماری در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان غرفه بیمه آسماری انواع پوشش‌های بیمه‌ ای اعم از بیمه‌های مسئولیت، مهندسی، بیمه‌ مازاد هزینه درمان، شناور و بیمه حوادث چتر مراقب را معرفی نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 316
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران