پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266666 تاریخ : 1395/11/24-09:12:56
,10025,
حضور بیمه

حضور بیمه "ما" در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن

راهپیمایی باشکوه و وحدت بخش 22 بهمن ماه، روز نمایش اقتدار نظام اسلامی، همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"، در آستانه سی و نهمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ بیمه "ماهمپای ملت در جای جای مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در کنار اقشار مختلف مردم، ورزشکارن، هنرمندان، دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران در این راهپیمایی شرکت کردند و بار دیگر عزت ملت ایران را به دنیا ثابت کردند.بطوریکه در تمام غرفه های حاضر در مسیر راهپیمایی با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

بی شک زندگی در جامعه نوین و در محیط بسیار پویای امروزی بدون داشتن پوشش های بیمه ای کافی و مناسب همچون گام زدن با چشم های بسته در محیطی ناامن و پرتلاطم و تاریک است.

بنابراین، بیمه و اقتصاد لازم و ملزوم یکدیگر و دو کفه ترازو در مناسبات اقتصادی و اجتماعی جامعه هستند. زیرا از یک طرف رفاه اقتصادی و توان مناسب خرید جامعه، موجب توجه و روی ‌آوری مردم برای تهیه پوشش‌های مناسب بیمه‌ای و افزایش سهم بیمه در سبد هزینه خانواده‌ها می‌گردد.

در این بین یکی از بیمه های فعال کشور در این زمینه شرکت بیمه "مااست.

نگاهی به نشان های افتخار کسب شده توسط بیمه "ماطی سالهای گذشته نشان از اهمیت و نقش آن در پوشش سلامتی و تامین کننده امنیت مالی بیمه شدگان و اثرگذاری آن در ایجاد اطمینان و آرامش جامعه است که به عنوان یکی از بیمه گران موفق در کشور، در سطح ملی و بین المللی عمل کرده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران