پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266586 تاریخ : 1395/11/23-15:49:48
,10025,
حضور بیمه سرمد در نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی»

حضور بیمه سرمد در نمایشگاه «صندوق های بازنشستگی پیشران توسعه ملی»

بزرگترین رویداد صندوق‌های بازنشستگی، با حضور بیمه سرمد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد، بزرگترین رویداد صندوق‌های بازنشستگی، با حضور بیمه سرمد برگزار می‌شود. نمایشگاه «صندوق‌های بازنشستگی پیشران توسعه ملی» نخستین گردهمایی بزرگ صندوق‌های بازنشستگی است که به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور چهار صندوق بازنشستگی، هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه آنها و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی آغاز به کار می‌کند.

 
شرکت بیمه سرمد با این اعتقاد که بنگاه‌های تحت مدیریت صندوق‌های بازنشستگی باید نقشی پیشران در خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی داشته باشند و با امید به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مبتنی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان‌های بنگاه‌های داخلی، در این نمایشگاه حضور می‌یابد.
این رویداد بزرگ از 24 تا 26 بهمن ماه، از ساعت 9 تا 17، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.pefundex.com اطلاعات تکمیلی در خصوص این گردهمایی را کسب نمایند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 310
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران