پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327383 تاریخ : 1397/01/13-10:16:49
,4,17,
حضور ایران در نمایشگاه خودکفایی اقتصادی قطر

حضور ایران در نمایشگاه خودکفایی اقتصادی قطر

رئیس انجمن تجار قطر گفت: این نمایشگاه فرصت هایی برای دسترسی شرکت های قطری به بازارهای جهانی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گلف تایمز، شیخ فیصل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از اهداف مهم نمایشگاه سه روزه خودکفایی اقتصادی قطر، تنوع بخشی و ایجاد ثبات در اقتصاد کشور است.

نمایشگاه " کیو اس اس ای 2018" نخستین نمایشگاه از نوع خود در قطر بوده و قرار است در آن شرکت های مختلف محصولات و تولیدات نوآورانه ای که بتواند نقش موثری در تنوع بخشی و ایجاد ثبات در قطر را ایفا کند، معرفی کنند. به گفته مدیران برگزار کننده این رویداد، در این نمایشگاه 120 شرکت قطری و خارجی از کشورهایی همچون ایران، فرانسه، آلمان، اتریش، هلند، برزیل، کویت، کانادا، یونان، چین و ترکیه حضور دارند.

در این نمایشگاه هم چنین قرار است راهکارهای رسیدن به خود کفایی از طریق بنگاه های متوسط و کوچک مورد بررسی قرار گیرد.

هم چنین شیخ عبدالله بن فهد بن جاسم آل ثانی- رئیس شرکت تدارکات خلیج- گفت: استراتژی بلندمدت قطر دستیابی به اقتصادی با ثبات و متنوع است و این هدف جز از طریق به کارگیری نوآوری ها میسر نخواهد شد.

لازم به ذکر است قطر از زمان قطع روابط سیاسی و محاصره اقتصادی توسط چهار کشور عربستان، امارات، بحرین و مصر از روز پنجم ژوئن 2017، به دنبال کاهش اتکای خود به منابع گازی و متنوع سازی اقتصاد است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران