پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266929 تاریخ : 1395/11/30-12:34:21
,15,10030,
حضور آسان پرداخت در هفتمین نمایشگاه کسب و کار

حضور آسان پرداخت در هفتمین نمایشگاه کسب و کار

از یکم اسفند ماه 1395 لغایت سوم اسفند ماه 1395 هفتمین دوره نمایشگاه کسب و کار در دانشگاه شریف برگزار می­گردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت، نمایشگاه کار، رویدادی است که تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت ها بمنظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت هایشان در آن، گرد هم می­آیند که می توان از آن بعنوان نمایشگاه فرصت های شغلی یاد کرد به نحوی که فرصت های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان ارائه می شود. اینگونه نمایشگاهها فرصت مناسبی را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم می آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام نمایند. رفع عواملی که مانع اشتغال فارغ التحصیلان می شوند از یک سو و نبود بستری مناسب برای تقابل مستقیم شرکت ها و دانشجویان بعنوان روشی جدید در اطلاع رسانی نیازهای محیط های کار و اجتماع از سویی دیگر، دانشگاه صنعتی شریف را بر آن داشت تا اقدام به بر پایی نمایشگاه کار نماید. هدف این نمایشگاه و کارگاه های آموزشی، معرفی شرکت ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و ... می باشد.

آسان پرداخت نیز به عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونیک ایران، جهت آشنایی و جذب استعدادهای جوان و بهره مندی از پتانسیل موجود در بین جوانان در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

لذا از تمامی دوستان و علاقه مندان به همکاری با شرکت آسان پرداخت دعوت می­گردد تا از غرفه این شرکت در هفتمین نمایشگاه کسب و کار دیدن فرمایند تا همکاران ما اطلاعات جامع و کاملی را از شرکت آسان پرداخت در اختیارشان قرار دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 350
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران