پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281830 تاریخ : 1396/04/29-16:42:36
,15,
حضور آسان پرداخت در نمایشگاه بیست و سوم الکامپ

حضور آسان پرداخت در نمایشگاه بیست و سوم الکامپ

آسان پرداخت در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ که از 30 تیرماه تا دوم مرداد 96 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، در سالن میلاد طبقه اول غرفه شماره 227 حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در این نمایشگاه که آخرین دستاوردهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی به مخاطبان و علاقمندان عرضه می‌شود، آسان پرداخت نیز به ارائه و معرفی جزییات بیشتری از خدمات نوین خود می­پردازد. آپ در الکامپ 96 دو امکان کارت به کارت و خدمات متنوع خودرویی که ارائه می‌دهد را بیشتر معرفی خواهد کرد.

در نسخه جدید اپلیکیشن آپ با اضافه کردن گزینه کارت به کارت امکان انتقال وجه با سهولت هرچه بیشتر صورت می‌گیرد که در این نمایشگاه آپ به معرفی آن می‌پردازد. علاوه بر این، اپلیکیشن آپ با اضافه کردن گزینه خدمات خودرو، خدمات گسترده و متنوعی نظیر پرداخت هزینه‌های پارکینگ، عوارض اتوبان و... را عرضه کرده است.
 
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی) از30 تیر ماه تا دوم مرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا و از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقه‌مندان حوزه الکترونیک و کامپیوتر است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 260
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران