پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353617 تاریخ : 1397/05/14-14:08:05
,11,
حضور 919 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور 919 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در حالی فردا آغاز به کار می کند که با کاهش مشارکت کنندگان خارجی رو به رو شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، فردا دوشنبه 15 لغایت 18 مرداد ماه سال جاری با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

در مجموع 919 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه حضور دارند و از آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان رونمایی خواهد شد. طبق گفته علی مطیع جهانی دبیر اجرایی نمایشگاه صنعت ساختمان، 115 شرکت خارجی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سال گذشته بیش از 1300 مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور داشتند که نزدیک به 400 شرکت خارجی از 31 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم حضور یافتند.

حضور مشارکت کنندگان نسبت به سال گذشته در سال جاری با کاهش 285 عددی روبه رو بوده است.

لذا در سال های گذشته این حضور پررنگ تر بوده است و در حال حاضر به دلیل شرایط حاکم بین المللی بر کشورمان این حضور کم رنگ شده است.

سال گذشته روزانه 45 هزار بازدید کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور یافتند تا از آخرین دستاوردهای این صنعت بازدید کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران