پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280027 تاریخ : 1396/03/06-15:19:53
,13,17,10028,
حداکثر قیمت هرکیلومرغ 77 هزارریال

حداکثر قیمت هرکیلومرغ 77 هزارریال

امروز (شنبه) مصادف با نخستین روز ماه مبارک رمضان قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در محل مرغداری ها 49 هزار ریال و در خرده فروشی ها حداکثر 77 هزار ریال اعلام شد، اما مردم منتظر کاهش قیمت ها از اوسط هفته جاری باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در محل مرغداری ها 49 هزار ریال، محل کشتارگاه (نقدی) 68 هزار و 500 ریال و تحویل به واحدهای صنفی عمده 70 هزار ریال است.

یوسف خانی نرخ هر کیلوگرم ران مرغ را در محل خرده فروشی ها 67 تا 77 هزار ریال، سینه باکتف 125 هزار ریال، سینه بدون کتف 135هزار ریال و فیله مرغ را 160 هزار ریال ذکر کرد.
وی قیمت گوشت مرغ را در این هفته نسبت به یک هفته گذشته را تقریبا ثابت دانست و پیش بینی کرد از روز دوشنبه آینده به طور تدریجی با کاهش قیمت مواجه شویم.

وی درباره بالا بودن قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در برخی واحدهای صنفی اظهار داشت: اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران حداکثر قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ را اعلام می کند و این درحالیست که نرخ این محصولات در بازار مصرف به دلیل رقابت واحدهای صنفی کمتر از نرخ اعلام شده است. 

به گفته رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی تهران، به هیچ وجه نباید واحدهای صنفی خرده فروشی گوشت مرغ و تخم مرغ را با قیمتی بیش از نرخ مذکور بفروشند و در صورتی که مصرف کنندگان با نرخ های بین 80 تا 100 هزارریال گوشت مرغ مواجه می شوند می توانند گران فروشی واحدهای متخلف را از طریق اتحادیه صنفی و یا سازمان تعزیرات حکومتی پیگیری کنند تا با آنان برخورد قانونی شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران