پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266553 تاریخ : 1395/11/23-14:11:45
,3,
حامیان قرض الحسنه گردهم آمدند

حامیان قرض الحسنه گردهم آمدند

اولین گردهمایی حامیان قرض الحسنه به میزبانی بانک قرض الحسنه رسالت و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه وکارافرینی اجتماعی برگزارشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت ، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر اهمیت قرض الحسنه در اوضاع اقتصادی کشور گفت: نباید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی به دولت تکیه کرد و منتظر ماند تا اقدام یا عملی صرفا از جانب دولت و حاکمیت اتفاق بیفتد.

 محمدحسین حسین زاده با حضور در جمع بانکداران اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت و راهنمای کانون های قرض الحسنه به تاریخچه شکل گیری این بانک اشاره کرد و افزود: مردم بهترین گزینه برای برون رفت از اوضاع فعلی اقتصاد کشور هستند.

وی بانک قرض الحسنه رسالت را بانکی خرد برشمرد و اضافه کرد: این بانک به دنبال ارائه تسهیلات خرد، آسان و ارزان در بستری شرعی است.
حسین زاده همچنین با اشاره به اقدامات بانک قرض الحسنه رسالت در بخش گلباف گفت: این بانگ معین اقتصاد مقاومتی بخش گلباف است و در این بخش به دنبال ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی است.
روح اله حمیدی مطلق مدیرگروه نوآوری و توسعه کسب و کارهای اجتماعی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف نیز بر نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و مشارکت هرچه بیشتر آنها را خواستار شد.
محمدحسین پاپلی یزدی استاد دانشگاه و محقق، دیگر سخنران این مراسم بر قرض الحسنه و توجه به مشاغل خرد تاکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران