پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308623 تاریخ : 1396/08/21-15:19:06
,14,
جهانی شدن خرده فروشی صنایع دستی ایران در فضای آنلاین

جهانی شدن خرده فروشی صنایع دستی ایران در فضای آنلاین

مدیر کل صادرات صنایع دستی کشور گفت: خرده فروشی صنایع دستی ایران با شعار «آنلاین شوید جهانی بفروشید» جهانی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پویا محمودیان در همایش کمپین خرده فروشی صنایع دستی در سالن آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: هم افزایی صنایع دستی و حوزه رسانه و نرم افزار می تواند ما را به دریای بی کران تجارت الکترونیک با دنیا متصل کند.

وی افزود: با تحارت الکترونیک به بازارهای دنیا نزدیکتر می شویم، کاری که هند و چین قبل از ما انجام دادند و نفوذ بیشتری در بازارهای جهانی پیدا کردند.
محمودیان ادامه داد: صادرات از مرزهای رسمی گمرکات جمهوری اسلامی ایران با ارزش های دلاری بالا و حجم قابل توجهی ادامه دارد اما امیدواریم سهم 43 درصدی صنایع دستی در پنج ماهه نخست امسال از سبد صادرات غیرنفتی کشور با بهره گیری از تجارت الکترونیک ثبات بلکه افزایش یابد.
مدیر کل صادرات صنایع دستی کشور گفت: به دنبال سهم خود از بازار خرده فروشی جهان هستیم و برای همین منظور با شرکت ایرانی«زودل» که در زمینه پست بین المللی فعالیت دارد قرارداد منعقد کردیم.
وی یادآور شد: از ورود دیگر شرکت ها و بخش های خصوصی به این جریان استقبال می کنیم و با این روال به تداوم آهنگ خوشایند صادرات صنایع دستی امیدواریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران