پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279906 تاریخ : 1396/03/02-08:45:27
,1,
جمهوری اسلامی ایران پرچمدار تحقق مردم سالاری دینی است

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار تحقق مردم سالاری دینی است

حجت الاسلام رحیمی نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در همایش سراسری روسای شعب غرب استان تهران گفت: مردم سالاری دینی از اهمیت به سزایی برخوردار است و با افتخار می توان گفت ایران اسلامی امروز منادی و پرچمدارتحقق آن در ارکان مختلف جامعه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران ، در این همایش حجت الاسلام رحیمی_ نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج_ اظهار داشت: در شرایط فعلی نیاز است نگاه ویژه ای به روابط بانکی با صاحبان بنگاه ها داشت که خوشبختانه در همین راستا بانک مهر اقتصاد جایگاه بسیار مناسبی دارد.

وی ضمن بر شمردن اهمیت مردم سالاری دینی که ایران اسلامی امروز منادی تحقق آن در ارکان مختلف جامعه است افزود: حاکمیت نظام اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب نوع خاصی از مردم سالاری دینی را در برابر نظام های سکولار غربی مطرح کرد که نتیجه آن امروز منجر به پویایی انتخاباتی جامعه ما شده است.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیروز نهایی انتخابات که آزمون بزرگ ملی و دینی است را مردم برشمرد که همواره در بزنگاه های حیاتی در صحنه حاضر شده اند و از نظام اسلامی حمایت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج در ادامه با اشاره به پایان انتخابات و آغاز فصل کار و فعالیت در کشور اظهار داشت: با پایان گرفتن بحث انتخابات همه افراد از هر دسته و گروهی باید یک اصل اساسی را مورد توجه قرار دهند و آن اینکه برای سربلندی کشور و نظام قدم بردارند.

در ادامه این مراسم محمد قضایی_ رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران_ ضمن بر شمردن بررسی عملکرد شعب و تبیین ‏اهداف و سیاست‌های اجرائی بانک از اهداف این همایش، در جمع بندی موارد مطرح شده تاکید کرد: امروزه بانک‌ها حرکت خود را در مسیر بانکداری ‏الکترونیکی متمرکز کرده‌اند و ارائه انواع خدمات جدید متناسب با آن چیزی که می‌تواند برای مشتری ارزش ‏افزوده ایجاد کند هدف بانکها است و قطعاً این حوزه تاثیرش را بر درآمدزایی و سودآوری بانک نشان خواهد ‏داد و در حقیقت بانک‌هایی که خدمات متمایز و کیفی برای مشتریان ایجاد کنند، حتما موفق می‌شوند.

وی درپایان توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و افزایش بهره وری در تمام شئون و ارکان فعالیتهای بانک مهر اقتصاد را مورد توجه قرارداد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 423
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران