پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376907 تاریخ : 1397/06/27-09:18:32
,10028,
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد

جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد

شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، با حضور دکتر محمدرضا جعفریان، مشاور عالی اجرایی و دستیار مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و دیگر اعضای شورا، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) تشکیل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان تامین اجتماعی، در این جلسه، عبدالخالق حبیبی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، گزارشی از فعالیتهای شورا و ستاد ارائه کرد.

رئیس شورای امر به معروف  و نهی از منکر سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت وافر فعالیتهای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، گفت: در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، نباید صرفا توجه ما به ظاهر امور باشد، نباید فقط به دنبال این باشیم که  به صورت ظاهری  نماز را برپا داریم . بلکه یکی از مهمترین دغدغه های ما باید مقابله با بداخلاقی ها در جامعه باشد.

دکتر محمدرضا جعفریان افزود: امروز یکی از مهمترین حلقه های مفقوده در جامعه، اخلاق است. شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، باید تمام توان خود را در جهت توسعه و نهادینه کردن اخلاق به کار گیرد.   
رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت فعالیتهای شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز، بر همکاری همه جانبه حوزه اداری و مالی سازمان با فعالیتهای شورای امر به معروف و نهی از منکر و ستاد اقامه نماز تاکید کرد و گفت: این شورا می تواند در تهیه بسته های آموزشی، دعوت از اساتید فن و تدوین سرفصلهای موثر در مقابله با آسیبها، کمک شایانی کند و در حوزه اداری و مالی سازمان، آماده اجرای چنین دوره های آموزشی هستیم.

وی افزود : باید شورای امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز، فعالیتهایی را در دستور کار قرار دهد که اثربخش باشد.
 هر یک از شرکت کنندگان  در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران