پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280356 تاریخ : 1396/03/17-12:32:33
,2,
جلسه شورای اداری پست‌بانک خوزستان با حضور مدیرعامل برگزار شد

جلسه شورای اداری پست‌بانک خوزستان با حضور مدیرعامل برگزار شد

جلسه شورای اداری پست‌بانک استان خوزستان با حضور خسرو فرحی مدیرعامل و چند تن از مدیران ستادی این بانک و مدیر و معاون و جمعی از کارکنان استان، یازدهم خردادماه در شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این جلسه فرحی با اشاره به سیاست‌های اصلی بانک و ظرفیت‌های مناسب استان خوزستان گفت: این ‌بانک، بانک فراگیری است و عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق توسعه ملی، بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور را برعهده دارد که بایستی تمام تلاش و همت خود را به ویژه در حوزه ICT به عنوان بخش پیشران بکار گیریم.

وی تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران دو وظیفه مهمی بر دوش دارد که یکی تأمین مالی و کمک به رونق تولید و اشتغال در حوزه‌های تخصصی ICT و IT و دیگری کمک به توسعه‌ نقاط روستائی و تأمین مالی مشاغل خرد در این مناطق است که این بانک در تمام بخش های یاد شده مؤثر بوده و اثرگذاری آن کاملاً مشهود است.
فرحی تأکید کرد: با توجه به جذب منابع صندوق توسعه ملی، بسترهای لازم برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه اعتبارات و اجرای پروژه‌های بزرگ ملی و محلی مهیا می‌باشد و همه باید خودمان را مجهز سازیم تا از این شرایط بخوبی استفاده کرده و تأثیر لازم در اقتصاد کشور داشته باشیم.
مدیرعامل افزود: نرم‌افزار جامع بانک به خوبی استقرار و مهاجرت با موفقیت انجام شد و آماده هستیم تا خدمات را گسترش داده و فضای مناسبی را برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم سازیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی 1000 دستگاه خودپرداز(ATM) پست‌‌بانک‌ایران در باجه‌های روستائی کشور گفت: اینگونه اقدامات، بیانگر نماد توسعه خدمات الکترونیکی این بانک درسطح کشور است.
فرحی در ادامه با اشاره به اساسنامه جدید و افزایش سرمایه بانک به‌عنوان اقدامات خوب و مؤثر اظهار داشت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی برای توسعه خدمات دراختیار داریم و بایستی برای ارتقاء بانک از آن‌ها استفاده نمائیم.
مدیرعامل تصریح کرد: توجه به آموزش کاربردی و مستمر کارکنان برای توسعه خدمات جدید در حوزه‌های ریالی و ارزی در اولویت می‌باشد، بایستی بتوانیم بیش از گذشته اعتماد مردم را جلب کرده و به یک برند ویژه تبدیل شویم.
وی تأکید کرد: پست‌بانک، بانک سودآور است و خوشبختانه با تلاش مضاعف و همت همگی توانستیم در سال گذشته EPS تعیین شده را محقق سازیم.
همچنین در ادامه این جلسه محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، آرش شهرکی‌کیا مدیر امور حراست، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمود سعادت‌فر رئیس اداره‌کل سازمان و بهبود روشها و محمدعلی جباری مشاور مدیرعامل نیز درخصوص عملکرد شعب استان، امنیت شعب و باجه‌ها و بانکداری الکترونیک، ساختار شعب و باجه‌ها و درجه‌بندی آنها، ایجاد وفاق و همدلی و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف بانک و ساماندهی عملکرد شعب توضیحات لازم را ارائه کردند. 
عباس استواری مدیر شعب استان خوزستان نیز در این جلسه به تشریح عملکرد استان پرداخت و سپس هریک از رؤسای شعب و دوایر ستادی ضمن ارائه گزارشی، دیدگاه و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
گفتنی است: فرحی و هیأت همراه وی در سفر به استان خوزستان از واحدهای ستادی مدیریت شعب خوزستان، شعب مرکزی و سقراط شهرستان اهواز و باجه خدمات بانکی حمیدی ملاثانی بازدید کردند.
شایان ذکر است: فرحی نشست صمیمی نیز با خبرنگاران رسانه‌های استان برگزار و ضمن پاسخگوئی به سئوالات آنان، سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکرد جامع بانک و مدیریت شعب استان خوزستان در حوزه‌های مختلف را تشریح نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 383
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران