پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264373 تاریخ : 1395/10/23-19:45:46
,15,10031,
جلسه دوم آموزش ASP .NET Core MVC برگزار شد

نیک‌آموز برگزار کرد

جلسه دوم آموزش ASP .NET Core MVC برگزار شد

جلسه دوم دوره آموزشی ASP .NET Core MVC که مجری برگزاری این دوره آموزشی نیک‌آموز میباشد رأس ساعت 14 در محل خبرگزاری پیام کوتاه نسیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، جلسه دوم دوره آموزشی ASP .NET Core MVC که مجری برگزاری این دوره آموزشی نیک‌آموز میباشد رأس ساعت 14 در محل خبرگزاری پیام کوتاه نسیم برگزار شد.

در ابتدا جزوات و سرفصل‌های آموزش جلسه دوم و فیلم آموزش جلسه گذشته به صورت ویدیوی ضبط شده از جلسه اول در اختیارهر کدام از دانش‌پذیران قرار گرفت.

 

 

 

علیرضا ارومند در مورد مباحث Design Pattern ها صحبت های خود را شروع و برخی از Design Pattern ها را به صورت مفصل توضیح داد که شامل موارد زیر میباشد:

  

مباحث Design Pattern جلسه دوم

1. Singleton

2. Factory Method

3. Prototype

 

برای موضوعات توضیح داده شده نیز مثال‌هایی برای درک و فهم موارد ارائه شده طرح شد و مزایا و معایب عنوان شده درباره آن‌ها به صورت عملی پیاده سازی شد.

در ادامه و در بخش دوم از جلسه دوم به ادامه مطالب آموزشی درباره ASP .NET Core MVC پرداخته شد که سرفصل‌های بررسی شده در این جلسه به شرح ذیل میباشد:

 

جلسه دوم دوره ASP.NET MVC

1. آشنایی با تنظیمات اولیه پروژه

2. نقش json در .NET Core

3. معرفی کلاس Program و نقش آن

4. معرفی کلاس StartUp و نقش آن در پروژه

5. Middleware چیست و انواع آن

6. توسعه Middleware های شخصی

7. آشنایی با چند Middleware کاربردی

8. Configuration در ASP.NET MVC Core

9. نحوه مدیریت Configuration های پیچیده

 

برای موارد بحث شده در مورد ASP .NET Core MVC مثال‌های عملی نیز طرح شد که دانش‌پذیران این دوره بتوانند درک کاملی از توضیحات مدرس دوره داشته باشند. مثال های مطرح شده در طول هر جلسه در کانال تلگرامی مخصوص این دوره برای دانش‌پذیران ارسال میگردد.

در انتهای زمان جلسه دوم، سوالاتی نیز از طرف علیرضا ارومند که بعنوان کار کلاسی طرح شده بود، در اختیار دانش‌پذیران قرار گرفت تا بتوانند نسبت به مطالب ارائه شده در این جلسه خود را محک بزنند و جمع بندی داشته باشند.

 

 

 

 

 

شایان ذکر است که در میان برگزاری دو مبحث آموزشی ارائه شده، زمان استراحت و پذیرایی برای دانش‌پذیران درنظر گرفته شده بود.

در پایان جلسه دوم، فرم نظرسنجی از نحوه برگزاری بین دانش‌پذیران توزیع شد تا نظرات خود را برای نیک‌آموز اعلام نمایند.

 

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران