پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266725 تاریخ : 1395/11/25-15:47:01
,1,
جشنواره خوارزمی با حمایت بانک تجارت برگزار شد

جشنواره خوارزمی با حمایت بانک تجارت برگزار شد

آئین اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با حمایت بانک تجارت و حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، جشنواره بین‌المللی خوارزمی، به عنوان رهیافتی برای شناسایی و معرفی دانشمندان، پژوهشگران و نوآوران برتر در سطح ملی و بین‌المللی در سه دهه حیات خود حدود 1000 طرح پژوهش، اختراع و نوآوری برجسته را به جامعه علمی کشور معرفی کرده و بیش از 200 پژوهشگر و دانشمند خارجی و ایرانی مقیم خارج را در خود پذیرا بوده است. در این دوره جشنواره 388 طرح داخلی و 279 طرح خارجی از 46 کشور جهان برای حضور در این رقابت ثبت‌نام کرده‌اند.

بانک تجارت همچون دوره‌های گذشته ضمن حمایت از برگزاری این جشنواره، با اعطای سهام این بانک به برگزیدگان جشنواره بین‌المللی خوارزمی، از پژوهشگران و دانشمندان برتر حمایت کرده است.
مهنازاده دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در این جشنواره گفت: طرح‌های ارسالی در 18 گروه تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و 37 طرح از سوی گروه‌های تخصصی به هیات داوران ارسال شد و از این تعداد 13 طرح داخلی و 6 طرح خارجی به عنوان برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب شدند.
اختتامیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی خوارزمی صبح دوشنبه، 25 بهمن ماه با حضور وزیر علوم و به همت سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و حمایت بانک تجارت برگزار شد.

بانک تجارت به عنوان بانک نخست دانشگاه‌های کشور در حال حاضر در 321 مرکز دانشگاهی حضور فعال و مستمر داشته و 134 شعبه و باجه دانشگاهی با حدود 714 نفر پرسنل، 346 دستگاه ATM و 987 دستگاه POS  با تمام سرویس‌های جاری در حال خدمت‌رسانی به جامعه دانشگاهی کشور هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران