پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306658 تاریخ : 1396/07/24-19:03:17
,17,
جزئیات صادرات لبنیات ایران به آمریکا

جزئیات صادرات لبنیات ایران به آمریکا

دبیرانجمن لبنی با بیان اینکه چند کانتینر محصول لبنی به عنوان نمونه و برای اخذ گواهی FDA آمریکا به این کشور صادر شده است،گفت: قیمت 3 محصول لبنی در سازمان حمایت نهایی شده و بزودی ابلاغ می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ رضا باکری  درباره آخرین وضعیت بررسی و تعیین قیمت 3 محصول لبنی (شیر، ماست و پنیر) در لاغ سازمان حمایت بمانیم.  

 دبیرانجمن صنایع لبنی کشور در بخش دیگری از سخنان خود درباره صادرات لبنیات کشورمان به ایالات متحده آمریکا، گفت: صادرات انجام شده به این کشور در حد ارسال چند نمونه بوده است؛ در واقع دو الی سه کانتینر فرآورده لبنی برای انجام آزمایشات و اخذ گواهی FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) به این کشور ارسال شده‌اند و صادرات به صورت تجاری نبوده است.  

 رشد 28 درصدی صادرات لبنیات در 5 ماهه امسال 

باکری ادامه داد: در 5 ماهه امسال 177 هزارتن لبنیات به ارزش تقریبی 345 میلیون دلار از کشور صادر شده که از نظر ارزشی حدود  28 درصد رشد داشته است.

 وی درباره آخرین وضعیت پرداخت فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات نیز افزود: هنوز فاز سوم این مشوق به حساب کارخانجات پرداخت نشده و خبری هم از واریز آن نیست. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران