پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315094 تاریخ : 1396/11/18-10:31:32
,5,
جایگاه ویژه اقتصاد مقاومتی در توزیع نیروی برق تهران بزرگ

جایگاه ویژه اقتصاد مقاومتی در توزیع نیروی برق تهران بزرگ

نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور مهندس حسین صبوری، مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ؛ صبوری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: مهمترین بحثی که در زمینه اجرای اقتصادی مقاومتی در بخش برق داریم توجه به مدیریت مصرف انرژی، انجام پروژه های داخلی توسط مهندسان کشورمان است و خودکفایی در تجهیزات، ساخت تاسیسات و سیستم های وابسته در صنعت برق عزم ملی و مدیریت جهادی را می طلبد.

مهندس صبوری کاهش تلفات را از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی در وزارت نیرو دانست و گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران های بخشی از نظام اقتصادی را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.

مدیرعامل شرکت، اقتصاد مقاومتی را استفاده از ظرفیت های داخلی برای کاهش هر چه بیشتر اتکا به دنیای خارج ذکر و تاکید کرد: ما در قبال مردم پاسخگو هستیم و این شرکت طی سال های اخیر فضای مملو از کار و تلاش در مسیر تعالی و غلبه بر محدودیت ها را پیموده است.

وی افزود: با تعریف پروژه های کلان، اهتمام و اقدام لازم را همانند گذشته باید در دستور کار قرار دهیم. توجه به تولید و استفاده از انرژی های نو از جمله انرژی خورشیدی در شهر تهران باید بطور جدی تر پیگیری و اجرا شود و همچنین تمرکز کافی برای اجرای پروژه های PM به منظور کاهش انرژی توزیع نشده در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این نشست دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی ضمن تشکر از همکاران گفت: با تشکیل این کارگروه سعی بر این شده است که روح اقتصاد مقاومتی را در تمام ارکان شرکت جاری کنیم. توجه به مورادی که به طور غیر مستقیم با اقتصاد مقاومتی تاثیر می گذارد باید به طور جدی پیگیری شود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در طراحی شبکه ها استفاده از فن آوری جدید و نگاه اقتصادی بسیار حیاتی است. حداکثر بهره برداری از شبکه های موجود باید مدنظر قرار گیرد و از احداث شبکه های جدید که ظرفیت بی اثر دارند در راستای دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی پرهیز شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران