پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 7198 تاریخ : 1391/10/10-12:23:43
,9,16,
جایزه سال بقراط برای اولین بار به سازمان‌ها و افراد فعال و برتر حوزه سلامت اهدا می‌شود

بهمن‌ماه همزمان با برگزاری همایش ملی سلامت، بیمه و بانک ؛

جایزه سال بقراط برای اولین بار به سازمان‌ها و افراد فعال و برتر حوزه سلامت اهدا می‌شود

برای اولین بار در کشور و همزمان با برگزاری همایش ملی سلامت، بیمه و بانک، جایزه سال بقراط به سازمان ها، نهادها و افراد حقیقی و حقوقی برتر و اثرگذار در حوزه سلامت اهدا خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی نظام پزشکی، دکتر سیدشهاب‌الدین صدر  گفت: دبیرخانه جایزه سال بقراط که با همت سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران تشکیل گردیده است، همزمان با همایش ملی سلامت، بیمه و بانک در نظر دارد تا برای اولین بار، به نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در حوزه سلامت خدمات ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند، جایزه سال بقراط اهدا کند.

وی افزود: ارزیابی سازمان‌ها و نهادهای سلامت محور از طریق میزان اثرگذاری آنان در 7 محور مرتبط با امر خدمات سلامت خواهد بود. در این مدل، میزان اثرگذاری سازمان‌ها و نهادهای سلامت محور از طریق جمع‌آوری اطلاعات و بررسی کارشناسی توسط یک هیأت داوری و همین طور از طریق نظرسنجی از اعضای نظام سلامت در محورهای 7 گانه اندازه‌گیری می‌شود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به معیارهای ارزیابی جایزه بقراط، اظهار کرد:  تلاش در ارتقاء آگاهی عمومی و تخصصی و فرهنگ‌سازی سلامت، خلاقیت و نوآوری و عرضه شیوه‌ها و روش‌های جدید، توسعه خدمات سلامت، همکاری در آموزش و ارتقاء سطح مهارت‌های نظام سلامت، مشارکت سازمانی در زمینه‌هایی از صنایع و خدمات در راستای کاربرد سلامت، حمایت از موازین حرفه‌ای و نیازهای منابع انسانی در بخش‌هائی از جامعه سلامت، فعالیت‌های علمی در راستای توسعه کاربردی اصول و مبانی یا فنون کیفیت تهیه کتب و مقالات و مشارکت در فعالیت‌های بین‌المللی مرتبط با سلامت از جمله محورهای مهم ارزیابی سازمان ها، نهاد ها و افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت جایزه سالانه بقراط می باشد.

وی اضافه کرد: هدایای تعلق گرفته به نفرات برتر هر یک از بخش‌ها شامل تندیس بقراط سال 1391 (در سه سطح زرین، سیمین و برنزین) و لوح تقدیر جشنواره، می‌باشد.

رئیس همایش ملی سلامت، بیمه و بانک عنوان کرد: این همایش 8 بهمن ماه با مشارکت سازمان‌های نظام پزشکی، بیمه سلامت ایران، بانک مرکزی و بیمه مرکزی و برخی نهادها و سازمان‌های علمی و اقتصادی در تهران برگزار می‌شود



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران