پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348832 تاریخ : 1397/02/25-10:13:57
,15,
جایزه بنز پذیرنده خوش شانس شرکت پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد

جایزه بنز پذیرنده خوش شانس شرکت پرداخت الکترونیک سداد اهدا شد

مراسم اهدای جوایز شرکت پرداخت الکترونیک سداد دوشنبه 97/02/24 با حضور هیات مدیره، مدیرعامل و معاونین بانک ملی ایران، شرکت داده ورزی سداد و شرکت پرداخت الکترونیک سداد در سالن حافظ بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در ابتدای مراسم مهندس محمدمهدی صادق، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه این شرکت هر سال به منظور قدردانی از پذیرندگان و تشویق آنها به استفاده بیشتر از کارتخوان های بانک ملی ایران جشنواره های عمومی و اختصاصی متعددی برگزار می کند، گفت: در جشنواره سال گذشته ما یک روز در میان یک جایزه 10 میلیون تومانی را به قید قرعه تقدیم پذیرندگان کردیم و جایزه بزرگ پایان دوره ما یک مرسدس بنز سری E بود که امروز به برنده خوش شانس این دوره تقدیم میشود.

وی با تاکید بر اینکه در جشنواره سال 96 کوشیدیم هم تعداد جوایز، هم مبلغ آن از جذابیت کافی برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: همچنین با کوتاه کردن فاصله زمانی قرعه کشی ها شانس افراد برای برنده شدن را افزایش دادیم.

مهندس صادق در ادامه یادآور شد: این جشنواره دستاوردهای ارزشمندی به دنبال داشت که به برخی از آنها اشاره می کنم. در طی هفت ماه که جشنواره جوایز سداد در حال برگزاری بود، رشد 14 درصدی در مشتریان را تجربه کردیم.

همچنین میانگین تعداد تراکنش به ازای هر دستگاه 13 درصد و مجموع تعداد تراکنش ها، رشدی 25 درصد را نشان می دهد. اما رشد مبلغی ما که شاید برای بسیاری از حاضرین در جلسه موضوع جذاب تری باشد، مجموع مبالغ 7 درصد رشد کرده است.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ادامه افزود: بدین ترتیب افزایش سهم بازار 1 درصد و سرانه مبلغی کارتخوان 5 درصد بوده است.

وی در پایان به برندگان این دوره از جشنواره تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد مجموعه سداد با ارایه خدمات مناسب در مسیر موفقیت پذیرندگانش، همراه و یاور آنها باشد.

در پایان این مراسم جناب آقای محمدرضا عطایی، پذیرنده خوش شانس از روستای کیفته گیوسین از توابع بخش پادنا شهرستان سمیرم اصفهان هدیه خود را که یک دستگاه خودروی بنز سری E بود، از مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد دریافت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 374
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران