پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266015 تاریخ : 1395/11/15-14:47:30
,10029,
جامعه پرستاری با صبوری کمک کردطرح تحول سلامت موفق شود

جامعه پرستاری با صبوری کمک کردطرح تحول سلامت موفق شود

وزیربهداشت درپیامی به مناسب روزپرستار گفته است، هرکاری که از دست مان بر آمده انجام داده ایم، جامعه پرستاری با صبوری کمک کردند که طرح تحول نظام سلامت، با موفقیت به پیش رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  وزارت بهداشت سید حسن هاشمی به مناسبت فرا رسیدن روزپرستارپیامی را با عنوان « خدمت عاشقانه» منتشر کرد و در این پیام تاکید کرده است: جامعه پرستاری درسال‌های اخیر مانند تمام همکاران‌شان در عرصه بهداشت و درمان کشور، به رغم تاخیرهای چند ماهه ناشی از بدقولی بیمه‌ها در پرداخت کارانه‌ها، با صبوری کمک کردند که طرح تحول نظام سلامت به‌عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت یازدهم تا امروز با موفقیت به پیش رود و من به سهم خود سپاسگزار یکایک‌شان هستم.

دراین پیام آمده است، نامگذاری‌ روزهایی مانند روزپرستارقطعا برای یادآوری ارزش تلاش‌های بخشی از افراد جامعه است که به یک نام یا صفت از دیگران متمایز می‎شوند؛ و اگرنه هر روز، روز پرستار، پزشک، ماما، بهیار است؛ همه آنها که در قالب یک تیم و در سراسر میهن عزیزمان ایران، روز و شب در حال خدمت به هموطنان هستند.
هاشمی درادامه این پیام تاکید کرده؛ امروز بالغ بر60 هزاردانشجو درمقاطع مختلف دربیش از 181 دانشکده پرستاری، مشغول کسب دانش هستند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با داشتن بیش از 14هزار مدیر پرستاری در لایه‌های مختلف، حدود 150 هزار پرستار را در بخش‌های دولتی و غیردولتی مدیریت می‌کند.
وزیر بهداشت تصریح کرد:همکاران پرستار اما خوب می‌دانند که ما هم به دلیل عدم اجازه و امکان به‌کارگیری نیرو، با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم؛ نمونه‌اش هم کمبود حداقل 50 هزار نیروی پرستار به خاطر رعایت نکردن حداقل استانداردها طی سال‌های گذشته است که امیدوارم این معضل هر چه زودتر و همراه با موضوع تخصیص اعتبارات، با عنایت دولت و مجلس برطرف شود.
وی یاد آوری کرده، البته من وهمکارانم، در این دوره درتمام بخش‌ها و ازجمله پرستاری، هرکاری که از دست‌مان برآمده انجام داده‌ایم و آنچه در اختیار ما نبوده انشاءالله در دولت‎های آینده اجرایی شود.
هاشمی درادامه ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را به همه پرستاران ارجمند کشور تبریک گفته و ابراز امیدوارم که همه با همدلی و خدمت عاشقانه، چون همیشه مرهمی بر درد بیماران باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران