پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399038 تاریخ : 1397/07/23-14:29:21
,11,
ثبت حمل‌ونقل ریلی، روی جلد کتاب جغرافیا 3

با همکاری آموزش و پرورش و راه‌آهن محقق شد:

ثبت حمل‌ونقل ریلی، روی جلد کتاب جغرافیا 3

با پیگیری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و همکاری آموزش وپرورش، تصویری از حرکت قطار در محور راه‌آهن شمال، روی جلد کتاب جغرافیای 3 ثبت شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در پی تغییرات کتب درسی و ایجاد فصل جغرافیای حمل‌ونقل در کتاب جغرافیا 3 پایه دوازدهم (دوره سوم متوسطه) رشته ادبیات و علوم انسانی جلد این کتاب در سال تحصیلی 97-98 به تصویری از حرکت قطار در محور شمال مزین شد.

بر پایه این گزارش، به دنبال رایزنی‌های روابط عمومی شرکت راه‌آهن با مسئولان آموزش ‌و پرورش (که از مدت‌ها قبل آغازشده بود) اطلاعات لازم در مورد حمل‌ونقل ریلی برای تدوین این فصل جدید، توسط روابط عمومی راه‌آهن تهیه و به آموزش ‌و پرورش ارائه شد.
با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی و ارتقا آگاهی دانش آموزان نسبت به جایگاه راه‌آهن به‌عنوان سازگارترین و ایمن‌ترین شیوه حمل‌ونقل در جامعه، در این کتاب مطالبی با موضوعات راه‌آهن ارائه‌شده است.
همچنین در این فصل کتاب، به‌جای عکس‌های غیربومی و خارجی، تصاویری زیبا از قطارهای ایران درج شد .
از جمله موضوعات مطرح‌شده در این کتاب، قطارهای پرسرعت در جهان و ایران، حمل‌ و نقل چند وجهی و... است. در این کتاب علاوه بر حمل‌ و نقل ریلی، سایر شقوق حمل ‌و نقل هم بررسی و توضیح داده ‌شده است.

گفتنی است عکس روی جلد و بخش عمده عکس‌های ریلی کتاب جغرافیا، توسط حسین جوادی همکار روابط عمومی راه‌آهن تهیه‌شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران