پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307799 تاریخ : 1396/08/09-17:02:15
,15,
ثبت 250 اختراع در تابلوی بازار دارایی‌ فکری فرابورس

قنبرپور در فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی اعلام کرد؛

ثبت 250 اختراع در تابلوی بازار دارایی‌ فکری فرابورس

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران از ثبت 250 اختراع مورد تایید و آماده جذب در تابلوی بازار دارایی‌ فکری فرابورس خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ قنبرپور صبح امروز، 9 آبان ماه جاری در فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: بازار دارایی فکری که در فرابورس راه‌اندازی شده، بستری امن برای عرضه داشته‌های مخترعین به بازار و صنعت‌گران است.

رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران افزود: تا به امروز 250 اختراع مورد تایید و آماده جذب سرمایه‌ در تابلوی این بازار نمایش داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی، گفت: در این 10 فستیوال حدود 80 اختراع عرضه شده که از این تعداد 18 مورد به ارزش 15 میلیارد تومان معامله شده است. امروز نیز 2 قرارداد دیگر خواهیم داشت که تعداد معاملات را به 20 مورد خواهد رساند.

قنبرپور با بیان اینکه با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری از خرید و سرمایه‌گذاری روی این اختراعات حمایت می‌کنیم، افزود: بر طبق توافق صورت گرفته با معاونت علمی از قرارداد 21 تا 40 درصد ارزش معامله را به سرمایه‌گذار کمک خواهیم کرد.

 در دهمین فستیوال نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی از 170 نوآوری ارسال شده به دبیرخانه، 8 نوآوری رونمایی خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران