پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282090 تاریخ : 1396/05/04-14:39:04
,1,22,
ثبات مدیریت اهمیت ویژه ای در توسعه بنگاه های اقتصادی دارد

ثبات مدیریت اهمیت ویژه ای در توسعه بنگاه های اقتصادی دارد

طی مراسمی با حضور معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های حسن آبابایی مدیر ارشد سابق استان مرکزی، ماشاالله جدیدی به این سمت منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان مرکزی، جواد حاجی مزدرانی – معاون امور مناطق بانک- در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه مدیران و کارکنان استان، بیان داشت: ثبات مدیریت در رشد و توسعه بانک ها و بنگاه های اقتصادی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و موجب دستیابی به اهداف و برنامه های عملیاتی و کسب نتایج مطلوب می شود.

وی وفاداری، صداقت، تعهد، اخلاق حرفه ای، نظم و ثبات، مسئولیت پذیری و کارگروهی را از ویژگی های کارکنان بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود: به حمد الله همکاران در سال 95 با تلاش، پشتکار و برنامه منسجم توانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند و کارنامه موفقیت آمیزی برای بانک رقم زدند.

حاجی مزدارانی با تاکید بر نگاه اقتصادی به فعالیت ها، اظهار کرد: برای انجام تمامی کارها باید صرفه و صلاح ذینفعان را مقدم بدانیم چرا که جلب رضایت مشتریان در گرو بازاریابی اصولی بوده و نقش آموزش کارکنان در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.  

حاجی مزدرانی با تاکید برتحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: پرداخت و مصرف تسهیلات در بخش خودش به توسعه فعالیت های بانک درمسیر تحقق اقتصاد مقاومتی منجر می شود از اینرو باید در زمینه مصارف به صورت جدی نظارت لازم صورت پذیرد.

در ادامه رضا آزادی - رئیس اداره امور شعب استان مرکزی –  با اشاره به ظرفیت و استعداد بالای اقتصادی این استان گفت: همواره برنامه ربزی اصولی و کارِ گروهی منتج به نتایج مطلوبی می شود که بحمداله استان مرکزی با وفاق و همدلی تمامی همکاران در وضعیت مناسبی قرار دارد.

ماشاالله جدیدی- معاون اجرایی  جدید استان مرکزی – نیز با تقدیر از خدمات آبابایی ابراز امیدواری کرد با کمک خداوند متعال و همراهی همکاران تلاشگر، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر بانک در استان مرکزی باشیم.

گفتنی است معاون امور مناطق در سفر به استان مرکزی از شعب دلیجان، محلات، خمین و بیت قدیمی حضرت امام خمینی (ره ) در این شهر بازدید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران