پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399068 تاریخ : 1397/07/23-16:23:39
,8,
ثابت نگهداشتن نرخ ارز یکی از اشکالات سامانه نیماست

ثابت نگهداشتن نرخ ارز یکی از اشکالات سامانه نیماست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نهاده‌های کشاورزی در سرفصل 25 قلم کالای ضروری دیده شده که باید با ارز 4200 تومان تامین شود که کود و سم نیز شامل آنها نیز است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محمدرضا پورابراهیمی غروب روز گذشته در نشست مشترک مجمع نمایندگان با اعضای نظام صنفی و کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان از صادرات محصولات کشاورزی سخن به میان آورد و عنوان کرد: ارز حاصل از صادرات محصولات کشاورزی حتما باید به کشور بازگردانده شود زیرا از آب و خاک این کشور استفاده کرده‌اند.

وی با بیان این که نرخ ارز بایستی براساس مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین شود، اظهار کرد: ثابت نگهداشتن نرخ ارز یکی از اشکالات سامانه نیماست.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عامل اختلال در بازار ارز، تصمیمات اشتباه دولت بوده است، بیان کرد: در بازار ثانویه باید مکانیزم عرضه و تقاضا نرخ همه اقلام را مشخص کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: برای بازگشت ارز صادراتی حوزه کشاورزی، سه ماه فرصت در نظر گرفته شده بود که در مذاکره با بانک مرکزی مقرر شد تا برای برخی از کالاها افزایش زمان را داشته باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران