پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306986 تاریخ : 1396/07/29-17:04:13
,10028,
تیم های ملی کاراته امید، جوانان و نوجوانان عازم مسابقات جهانی می شوند

با سرمربی گری هروی؛ مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور ورزش:

تیم های ملی کاراته امید، جوانان و نوجوانان عازم مسابقات جهانی می شوند

تیم های ملی کاراته امید، جوانان و نوجوانان کشورمان با سرمربیگری شهرام هروی و سعید حسنی پور از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی، عازم مسابقات جهانی اسپانیا می شوند و در این مسابقات به مصاف رقبا می روند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ سرمربی تیم ملی کاراته ایران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا را شهرام هروی مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در امور ورزشی بر عهده دارد و سعید حسنی پور نیز به عنوان مربی، این تیم را همراهی می کند.

شهرام هروی در خصوص مسابقات جهانی کاراته در کشور اسپانیا گفت: تیم کاراته امید جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات با 5 ورزشکار که در تاریخ پنجم لغایت هفتم آبان ماه جاری برگزار می شود، حضور دارد.

وی افزود: هر 5بازیکن اعزامی تیم ملی امید کاراته کشور تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اقدامات موثر سازمان تأمین اجتماعی در ترویج ورزش میان بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و حمایت از ورزشکاران مدال آور در عرصه های جهانی گفت: در 4سال اخیر سلامت و ایجاد روحیه نشاط میان بیمه شدگان و مستمری بگیران به طور ویژه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام اتفاقات خوبی که طی این سالها در مسابقات ورزشی کاراته با سرمربی گری اینجانب رخ داده را مدیون حمایت های دکتر نوربخش و کارکنان سازمان تامین اجتماعی هستم و در این راستا تشکر ویژه دارم که شرایط خوبی را برای همکاری با تیم ملی کاراته فراهم کرده و توانستم بدون دغدغه به موفقیت برسم و پرچم پر افتخار کشور را بالا ببرم.

معاون شرکت رفاه گستر سازمان تامین اجتماعی افزود: وظیفه خود می دانم که از دکتر هدایت الله ادیب نیا مدیرعامل شرکت رفاه گستر نیز تشکر کنم که شرایط را برای همکاری با تیم ملی کاراته به نحو احسن فراهم کرده و امیدوارم با درخشش کاراته ایران به خوبی جواب محبت های وی را داده باشم.

گفتنی است؛ شهرام هروی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کاراته نیز فعالیت دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 238
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران