پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351383 تاریخ : 1397/04/05-13:12:14
,17,21,
تیم اقتصادی دولت ترمیم نشود مجلس استیضاح وزرای اقتصادی را کلید می زند

پاپی زاده خبر داد:

تیم اقتصادی دولت ترمیم نشود مجلس استیضاح وزرای اقتصادی را کلید می زند

نماینده مردم دزفول در مجلس، از نامه به رییس جمهور برای ترمیم تیم اقتصادی کابینه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس پاپی زاده، از نامه تعدادی از نمایندگان از طیف های مختلف سیاسی به رییس جمهور خبر داد و گفت: با توجه به مدیریت ضعیف دولت در مسائل اقتصادی مجلس بارها به رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت تذکرهای جدی داد؛ اما متاسفانه مدیریت خوبی بر بازار ارز و سیاست های پولی مشاهده نمی شود.

نمیانده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت باید تیم اقتصادی خود را اصلاح، بازسازی و ترمیم کند، افزود: در این راستا استیضاح وزیر اقتصاد به اتفاق تعدادی زیادی نماینده از طیف های مختلف به پیش برده می شود که امضاهای آن تکمیل شده و آماده تحویل به هیئت رییسه است.

مجلس برای  استیضاح وزرا دست نگه داشته تا پاسخ رییس جمهور دریافت شود

وی با اشاره به اینکه امروز جلسه ای با حضور طیف های سیاسی و فراکسیون های مختلف در حاشیه صحن علنی مجلس برگزار شد، ادامه داد: در جمع بندی  جلسات مقررشد که پیش از ورود به بحث استیضاح وزرا مکاتبه ای با رییس جمهور انجام شود و از رییس جمهور در خواشت ترمیم کابینه توسط وی انجام شده و از نظرات کارشناسی اقتصاددانان صاحب نظر در این راستا استفاده کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه متنی توسط طیف های مختلف سیاسی خطاب به رییس جمهور تهیه می شود که امروز به دفتر دولت ارسال خواهد شد، یادآور شد: فعلا برای استیضاح وزرا دست نگه داشته شده تا پاسخ ریس جمهور دریافت شود و اگر رییس جمهور پاسخ مثبتی در جهت رفع مشکلات مردم با ترمیم و بازسازی تیم اقتصادی دولت دادند مجلس نیز در جهت بهبود وضعیت فعلی به رییس جمهور کمک می کند.

مجلس به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم است

وی افزود: مجلس به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم است و تمام طیف های سیاسی روی این موضوع تاکید دارند که اولویت مجلس رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رییس جمهور باید با موضع گیری منطقی تصمیم صحیحی را اتخاذ کند، ادامه داد: مجلس اعلام کرده که در کنار دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش می کند؛ اما اگر دولت بخواهد بی تفاوت به تمام سیاست های اشتباه گذشته اقتصادی به فعالیت ادامه دهد مجلس اقدامات لازم خود را انجام می دهد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس در این نامه به رییس جمهور درباره تمام موضوعات اتمام حجت می کند و اگر تیم اقتصادی دولت ترمیم نشود مجلس استیضاح وزرای اقتصادی را رقم می زند.

 

 


منبع: خانه ملت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 306
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران