پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327946 تاریخ : 1397/01/26-17:03:20
,17,10028,
تکلیف واریز یارانه فروردین‌ مشخص نیست

تکلیف واریز یارانه فروردین‌ مشخص نیست

در حالی یارانه نقدی در روندی معمول روز بیست و ششم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که هنوز زمان آن برای فروردین‌ماه مشخص نشده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، با وجود اینکه خبر واریز یارانه نقدی فروردین در رسانه‌ ها امروز (یکشنبه) همزمان با بیست و ششم این ماه اعلام شده که سازمان هدفمندی یارانه‌ها به عنوان متولی واریز یارانه هنوز اعلامی در این رابطه نداشته است و پیگیری‌ها از این حکایت دارد که فعلا  زمان واریز مشخص نیست.

در حال حاضر حدود 77 میلیون نفر در هر ماه یارانه نقدی معرفی می‌ کنند که به همراه واریزی گروه‌ های هدف رقمی نزدیک به 3600 میلیارد تومان در هر ماه برای دولت هزینه دارد. با وجود گذشت بیش از هفت سال از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ ها رقم پرداختی به هر نفر همچنان 45 هزار و 500 تومان است و تغییری نداشته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران