پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327639 تاریخ : 1397/01/19-09:03:10
,17,21,
تکذیب اظهارات نماینده ارومیه در خصوص ذوب آهن اصفهان

تکذیب اظهارات نماینده ارومیه در خصوص ذوب آهن اصفهان

هیچ مبلغی در پایان سال 96 به اعضای هیأت مدیره در قالب پاداش پرداخت نشده است

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان به مصاحبه نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در خبرگزاری خانه ملت مبنی بر تقسیم پول میان اعضای هیات مدیره این شرکت پاسخ داد و این ادعا را رد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، متن این جوابیه به شرح زیر است:

با توجه به درج مطلبی در خبرگزاری خانه ملت به نقل از نادر قاضی پور«رییس هیات تحقیق و تفحص از معادن کشور» مبنی بر اینکه « بیش از یک میلیارد تومان بین اعضای هیات مدیره ذوب آهن تقسیم شده است »، سعید امید قائمی «معاون مالی و اقتصادی ذوب آهن اصفهان» ضمن تکذیب ادعای مذکور این توضیحات را ارایه داد:

تنها مبلغی که به اعضا غیر موظف هیات مدیره ذوب آهن پرداخت می شود طبق ماده 134 قانون تجارت ، "حق حضور در جلسه" است که در چارچوب قوانین و مقررات و بر اساس مصوبه مجمع سهامداران ذوب آهن بصورت ماهانه پرداخت می شود.

در مورد اعضای موظف نیز وفق روال قانونی و جاری شرکت و طبق قراردادهای منعقده، حقوق پرداخت می شود.

مجمع عمومی سالیانه سال مالی منتهی به 29/12/96 تاکنون برگزار نشده است و به تبع آن تقسیم سود و پاداش هیأت مدیره مشخص نیست.

هیچگونه مبلغی در پایان سال 96 به اعضای هیأت مدیره در قالب پاداش پرداخت نشده است و شرکت خود را ملزم به رعایت مواد 132 و 134 قانون تجارت می داند.

تمامی اطلاعات شفاف مالی شرکت در سامانه کدال بورس قابل مشاهده است و با توجه به انتشار اخبار غیر واقعی و غیر مستند، شرکت ذوب آهن اصفهان حق پیگیری موضوع را در محاکم ذیربط برای خود محفوظ می داند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران