پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 263727 تاریخ : 1395/10/15-16:52:47
,5,
تولید گاز مناطق مرکزی برای جبران قطع گاز ترکمنستان افزایش یافت

تامین سوخت زمستانی، اولویت شماره یک صنعت نفت

تولید گاز مناطق مرکزی برای جبران قطع گاز ترکمنستان افزایش یافت

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، از نقش آفرینی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در جبران قطعی گاز وارداتی از ترکمنستان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محسن پاک‎نژاد در جلسه تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، با اشاره به قطع گاز وارداتی از طرف ترکمنستان طی روزهای اخیر، به نقش برجسته این شرکت در افزایش تولید گاز اشاره کرد.

وی با اشاره به گستره فعالیت این شرکت در 11 استان کشور ، جوانگرایی در ساختار مدیریت و تولید روزانه حدود 200 هزار بشکه نفت و 300 میلیون متر مکعب گاز، از شرکت نفت مناطق مرکزی به عنوان شرکتی شاخص در سطح وزارت نفت یاد کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران چند تفاهمنامه مطالعاتی در مسیر اجرای مدل جدید قراردادهای نفتی امضا کرده و در ارتباط با این مدل قراردادی پیشگام است.

پاک‎نژاد درباره مدل جدید تامین منابع مالی شرکت‎ها گفت: مدل جدیدی برای تامین منابع مالی به صورت میدان‎محور یا تولیدمحور تعریف شده است که این امر، تامین اعتبار برای نگهداشت توان تولید را نیز شامل می شود و شرکت نفت مناطق مرکزی، اولین گزارش‎ها را در این چارچوب ارائه داده است.

وی با اشاره به تفکیک جایگاه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت‎ها در پی تغییرات صورت گرفته در اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، ادامه داد: یکی از تغییراتی که در اساسنامه شرکت ملی نفت ایران رخ داد و قابل تسری به شرکت‎های تابعه هم هست، تفکیک جایگاه رئیس هیئت مدیره از جایگاه مدیرعامل است. این بحث به لحاظ مبانی شرکت‎داری و بسط کنترل روی شرکت‎ها، در دنیا کاملا مورد قبول و پذیرفته شده است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران