پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316473 تاریخ : 1396/12/13-19:48:22
,15,
تولید و نشر محتوای دیجیتال روی بستر موبایل

تولید و نشر محتوای دیجیتال روی بستر موبایل

آراسته: تمرکز وادا تولید و نشر محتوای دیجیتال بر روی بستر پلت فورم موبایل است.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت آراسته در توضیح شرکت وادا در اولین نمایشگاه کار ایران گفت: فعالیت شرکت وادا تولید و نشر محتوای دیجیتال است و محتوا را روی بستر پلت فورم موبایل به مخاطبین ارایه می‌کند. 

وی در ادامه با ذکر چند اپلیکیشن نظیر وی تور، حافظ نامه، کرفس، تماشاکده، گیم پلاس، جدول و... افزود مخاطب باید برای استفاده هر کدام از این نرم افزارها ارزش افزوده بپردازد. 

آراسته در ادامه ضمن بیان اینکه هدف وادا از شرکت در نمایشگاه کار ایران پر کردن جایگاه خالی شغلی و معرفی خدمات شرکت است خاطرنشان کرد: در حال حاضر وادا در شش جایگاه شغلی در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی استخدام می‌کند. افرادی که ارتباط شغلی و تحصیلشان در ارتباط با این شش جایگاه باشد آنها را جذب می‌کنیم.

آراسته ادامه داد: یک سری برگه سوال در ارتباط با جشن داوینچی وادا در زمینه تست هوش در اختیار کسانی که می‌خواهند قرار داده می‌شود تا جواب سوال را حل کنند. هدف ما حل سوال از طرف کاربر نیست بلکه می‌خواهیم کسانی را پیدا کنیم که می‌توانند راه حل و راه کار خلاقانه داشته باشند.

وی در پایان از اتاق فیلم وادا گفت: افراد می‌توانند حس و حال خود از غرفه وادا در مورد فعالیت وادا در سی ثانیه جلوی دوربین وادا مطرح کرده و ما یک مجموعه فیلم از افرادی که در غرفه وادا حضور داشتند و نظرشان را گفتند داشته باشیم.

 اولین نمایشگاه کار ایران از تاریخ 3 الی 5 اسفند در مجموعه بوستان گفتگو در سطح ملی برگزار شد.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران