پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279774 تاریخ : 1396/02/28-16:23:40
,16,17,
تولید تراورس های بتنی برای حمل بارهای سنگین در شبکه خطوط ریلی

در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی

تولید تراورس های بتنی برای حمل بارهای سنگین در شبکه خطوط ریلی

فعال صنعت حمل و نقل ریلی از تولید تراورس بتنی برای بار محوری 30 تن در شبکه ریلی کشور خبر داد و گفت: این محصول بتنی برای نخستین بار برای عبور بارهای سنگین ریلی با بیش از 160 کیلومتر سرعت در کشور طراحی و تولید شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,حسین میرابیان  افزود: این تراورس بتنی در ایران برای نخستین بار تولید و اکنون در پروژه خط آهن بافق - زرین شهر اصفهان برای حمل بارهای سنگین باری نصب شده است.

وی با بیان اینکه تمام تراورس های شبکه ریلی این شرکت با استانداردهای اروپایی تولید می شود، اظهارداشت: گواهینامه های کیفیت تولیدی این محصول زیربناهای شبکه ریلی کشور، توسط دانشگاه صنعتی مونیخ آلمان صادر شده است.
میرابیان ظرفیت تولید تراورس در شرکت بتون صنعت بریس را در سال بیش از یک میلیون تراورس عنوان کرد و گفت: اکنون این شرکت در سال بیش از 600 کیلومتر از تراورس های مورد نیاز شبکه ریلی کشور را تامین می کند.
میرابیان ظرفیت تولید تراورس در این شرکت را سه هزار عدد اعلام کرد و افزود: این شرکت دانش بنیان صنعتی در خاورمیانه گواهینامه کیفیت تمام محصولات تراورس بتنی سوزنی خود را که برای اولین بار در ایران تولید شده از دانشگاه صنعتی مونیخ دریافت کرده که اکنون در بسیاری از خطوط ریلی کشور مورد استفاده قرار گرفته است.
به گفته این مقام مسئول، محصولات تولیدی این شرکت در حال حاضر در پروژه های ریلی مسیر ملایر - کرمانشاه، میانه - تبریز، بافق - زرین شهر، دو خطه قزوین زنجان و بخشی از مترو تهران نصب و مورد استفاده قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران