پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279482 تاریخ : 1396/02/18-16:35:06
,5,
تولید تجهیزات صنعت نفت توسط شرکت پترو مهر پردیس در داخل کشور

تولید تجهیزات صنعت نفت توسط شرکت پترو مهر پردیس در داخل کشور

شرکت پترو مهر پردیس در سال جاری پس از امضا تفاهم نامه با شرکت های خارجی مورد تایید ، موفق به ساخت تجهیزات پالایشگاهی نفت ، گاز و پتروشیمی در داخل کشور شد .

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,علی شهرابی فراهانی مدیر عامل شرکت پترو مهر پردیس که در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی حضور داشت ، ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : تولید تجهیزات در داخل کشور با نظارت ، کنترل و مهندسی شرکت های خارجی که سالها کیفیت و مرغوبیت آنها را تحت نظر داشتیم و به سفارش شرکتهایی از جمله پتروشیمی ایلام ، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفتی اویک و ... به کشور وارد کردیم انجام می شود.

وی افزود : با امضا ایت تفاهم نامه با شرکت های خارجی که نماینده انحصاری آنان در ایران هستیم ، تلاش داریم در حد توان داخلی بخش عمده ای از تجهیزاتی که از خارج خریداری می کردیم را با همان کیفیت تست و راه اندازی کنیم.

مدیر عامل شرکت پترو مهر پردیس با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی در کشور گفت : تولید تجهیزات در کشور زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال نیروهای جوان و انتقال دانش فنی در کشور را فراهم خواهد کرد و همچنین شاهد صرفه جویی در خروج ارز از کشور خواهیم بود.

وی در پایان عنوان کرد : امید است در این راستا ، حمایت از صنعت داخلی در اقتصاد کلان و تصمیم گیری ها پر رنگ تر دیده شود.

گفتنی است ، کارخانه خط تولید شرکت پترو مهر پردیس در شهرستان ساوه و در فضایی به مساحت 7000 متر مربع و سه سالن مستقل واقع شده است .

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران