پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248407 تاریخ : 1395/08/17-11:13:29
,6,
تولید انبوه تیبا دوگانه سوز یورو 4 در شرکت سایپا کاشان

در راستای پاسخ گویی به نیاز بازار:

تولید انبوه تیبا دوگانه سوز یورو 4 در شرکت سایپا کاشان

شرکت تولید خودرو سایپا کاشان با همکاری سایر شرکت های عضو گروه خودرو سازی سایپا و استفاده از توان و ظرفیت های کارکنان این شرکت تولید انبوه تیبا دوگانه سوز یورو4 را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محسن قدس معاون مهندسی سایپا کاشان با بیان این خبر افزود: در راستای سیاست های زیست محیطی کشور و لزوم استفاده از استاندارد یورو 4 در محصولات گروه خودروسازی سایپا، تولید انبوه تیبا دوگانه سوز یورو 4 در شرکت سایپا کاشان صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: این اقدام گام مهمی در زمینه کاهش آلایندگی های زیست محیطی محسوب شده که با اعمال تغییراتی در مجموعه موتور و سیستم برق رسانی این محصول محقق شده است .

قدس یادآور شد: استفاده از گاز طبیعی به عنوان سوختی با آلودگی کم، نسبت به بنزین، گازوییل و گاز پروپان (LPG)، به صورت روزافزون در سطح دنیا در حال افزایش است و امروزه تقریباً 18 درصد از ناوگان حمل و نقل جهان، گاز طبیعی مصرف می‌کنند.

 وی تاکید کرد: اکثر کشورها به دلیل ملاحظات زیست محیطی، کارایی تجهیزات، هزینه کمتر و سهولت دسترسی به گاز طبیعی، در زمینه گسترش استفاده از خودروهای با سوخت طبیعی طرح‌های ملی بلند مدتی را در دستور کار خود دارند.

شایان ذکر است: در راستای الزامات قانونی و زیست محیطی تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا بر پایه استاندارد یورو 4 تولید و عرضه شده است که گامی مهم در راستای کاهش آلایندگی هوا می باشد. همچنین اغلب قطعات تولیدی و مورد استفاده در محصولات گروه خودروسازی سایپا قابلیت بازیافت دارد که نشان دهنده دوستدار محیط زیست بودن محصولات این گروه و تلاش در جهت حفظ محیط زیست است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران