پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305456 تاریخ : 1396/07/11-15:28:05
,13,17,
تولید 70 هزار تن مرغ گوشتی در 5 ماهه نخست سال جاری

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان خبر داد:

تولید 70 هزار تن مرغ گوشتی در 5 ماهه نخست سال جاری

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان از تولید 70 هزار تن مرغ گوشتی در 5 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رحمت‎الله سمیعی اظهار کرد: برنامه امسال برای تولید مرغ گوشتی در استان 165 هزار تن است که در 5 ماهه نخست سال جاری نزدیک به 70 هزار تن تولید مرغ گوشتی در استان داشتیم.

صادرات یک هزار تن مرغ گوشتی به عراق
 
وی با بیان اینکه حدود یک هزار تن مرغ گوشتی به کشور عراق صادر شده است، افزود: به دلیل قیمت خوب داخلی در 5 ماهه نخست سال جاری صادرات زیادی در بخش مرغ گوشتی نداشیتم اما محصولات جانبی هم‎چون پای مرغ و خوراک طیور به دیگر کشورها صادر می‎شد.
 
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گلستان در خصوص نوسانات قیمت مرغ در سال جاری گفت: نوسانات مرغ تابع دو عامل مصرف سرانه و حجم تولید است که هر دو عامل بر قیمت مرغ تأثیر می‎گذارد.
 
سمیعی با بیان اینکه شرایط اقلیمی قابل پیش‎بینی نیست گفت: شرایطی هم‎چون بیماری آنفولانزای مرغی موجب می‎شود صادرات ممنوع و یا با محدودیت انجام شود بنابراین بخشی از تولید که قرار است صادر شود وارد کشور می‎شود.
 
وی خاطرنشان کرد: از طرفی بخشی دیگر مربوط به میزان مصرف است به یکباره در شرایط خاص و با توجه به شرایط اقتصادی، مصرف خانواده کاهش می‎یابد و مازاد تولید ایجاد می‎کند که این امر بر روی قیمت و واحدهای بزرگ تأثیرگذار خواهد بود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 456
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران