پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310997 تاریخ : 1396/09/22-15:10:12
,17,22,
توقیف محموله پارچه های قاچاق در سمنان

توقیف محموله پارچه های قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار داشت: با دقت نظر و هوشیاری ماموران پلیس، 34 عدل پارچه قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از قاچاق کالا، سردار روح الامین قاسمی مبارزه با قاچاق را ماموریت مهم نیروی انتظامی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: در سال های اخیر که رهبر معظم انقلاب، رویکرد اقتصادی را در نامگذاری شعار هر سال برگزیده اند، تلاش های پلیس نیز در مقابله موثر با قاچاق کالا و ارز به طور چشمگیری افزایش یافته است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در همین راستا تشدید شده است، نظارت بر تردد خودروهای حمل بار می باشد.
سردار قاسمی با اشاره به ایست و بازرسی های نوبتی و مستمر در محورهای مواصلاتی استان سمنان، یکی از موفق ترین ایستگاه های بازرسی پلیس را ایستگاه شهید نوری در محور میامی - شاهرود اعلام و تصریح کرد: ماموران در همین راستا یک دستگاه تریلی را متوقف و آن را مورد بازرسی قرار دادند.
وی با بیان این که راننده خودرو در ابتدا از حمل قانونی یک محموله پارچه خبر داد، افزود: در بررسی های دقیق تر مشخص شد راننده هیچ گونه مدرک قانونی برای انتقال این محموله به همراه ندارد.
به گفته سردار قاسمی، با دقت نظر و هوشیاری ماموران انتظامی، 34 عدل پارچه خارجی قاچاق که بنا بر نظر کارشناسان بالغ بر 5 میلیارد ریال ارزش دارد، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان اعلام کرد: راننده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران