پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349919 تاریخ : 1397/03/08-17:48:33
,5,21,
توضیحات زنگنه درباره فروش نفت ایران پس از خروج آمریکا از برجام/خریداران جدید جایگزین می شوند

حسنوند نشست امروز کمیسیون انرژی را تشریح کرد:

توضیحات زنگنه درباره فروش نفت ایران پس از خروج آمریکا از برجام/خریداران جدید جایگزین می شوند

رییس کمیسیون انرژی مجلس نشست امروز کمیسیون متبوعش با حضور زنگنه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، فریدون حسنوند در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس با حضور وزیر نفت گفت: با توجه به خروج آمریکا از برجام و اعلام تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران به نوعی نوک تحریم های آمریکا نفت ایران و موضوعات مرتبط با آن است که کمیسیون انرژی در این راستا از روزهای پیش از خروج آمریکا از برجام و پس از آن جلسات متعددی پیرامون این موضوع برگزار کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت در نشست امروز تمهیدات و پیش بینی های لازم در حوزه تحریم و تقابل با آن برای اعضای کمیسیون انرژی تشریح کرد، افزود: هدف آمریکا از تحریم ها، براندازی نظام و فشار به مردم بوده و هدف آمریکا، نشانه گرفتن دولت ایران نبوده است.

جنگ روانی آمریکا با تحریم گهگاه چند فرد و چند شرکت

وی ادامه داد: در کنار این موضوع آمریکا به دنبال تشدید اعتراضات اجتماعی و سوار شدن بر این موج ها و تحمیل هزینه های امنیتی به کشور است که تمام این موضوعات در نشست امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در کنار تحریم ها، جنگ رسانه ای و روانی علیه ایران به راه انداخته است، یادآور شد: گهگاهی موضوع تحریم چند شرکت و چند فرد مطرح می شود که این در واقع یک جنگ روانی برای مرعوب کردن مردم است.

به کارگیری دیپلماسی مجلس برای خنثی کردن تحریم ها

وی افزود: مردم ایران در برابر این تحریم ها مرعوب نشده و مغرورانه رفتار نمی کنند، بلکه با منطق و عقلانیت و استفاده از پتانسیل ظرفیت های داخلی، تاثیر تحریم های آمریکا را به حداقل می رساند.

حسنوند با بیان اینکه به کارگیری دیپلماسی مجلس و منزوی کردن تحریم های اقتصادی آمریکا از جمله محورهای مورد بحث در جلسه امروز کمیسیون انرژی بود، ادامه داد: بحث فروش نفت و جایگزین کردن خریداران جدید یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در جلسه امروز کمیسیون بود که در این باره تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با یک تعامل منطقی بین قوای مختلف و با استفاده از ظرفیت های داخلی، تحریم ها قطعاً اثرگذار نخواهد بود و اینبار نیز توطئه تحریم های اقتصادی دشمنان با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ناکام خواهد ماند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 241
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران