پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351297 تاریخ : 1397/04/04-15:34:13
,15,10030,
توسعه کارآفرینی با سامانه جامع تبلیغات و روابط عمومی با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

توسعه کارآفرینی با سامانه جامع تبلیغات و روابط عمومی با پشتیبانی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک

یک شرکت ایرانی با کمک تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) اقدام به تولید سامانه نرم‌افزاری جامع تبلیغات و روابط عمومی (ادپرتال) کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی صحا؛ درحال حاضر مرجع معتبری برای رصد و مقایسه قیمت همه رسانه‌های تبلیغاتی برای مدیران بازاریابی، فروش و تبلیغات و روابط عمومی در ایران وجود ندارد، از این رو، صاحبان رسانه‌ها نیز به جز آژانس‌های تبلیغاتی برای معرفی رسانه خود ندارند و این‌گونه است که رسالت مشاوره بی‌طرفانه شرکت‌های تبلیغاتی با منافع اخذ کمیسیون از فروش رسانه‌ها تداخل پیدا کرده است.

ادپرتال اولین سامانه جامع تبلیغات و روابط عمومی است که این نیاز را در بستر اینترنت برطرف کرده است. و کلیه رسانه‌های دیجیتال، محیطی، نشریات چاپی، شبکه‌های اجتماعی، همایش‌ها و رویدادها، رسانه‌های جمعی و... را شامل می‌شود.

سید صابر سیدعلی؛ مدیرعامل شرکت سیستم‌های اطلاعاتی مدیریتی یکپارچه سما (سامیکس) درخصوص این سامانه گفت: این سامانه می‌تواند فروش شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را افزایش داده و با کمک به انتخاب رسانه تبلیغاتی موثر نقش به‌سزایی در کسب درآمد برای شرکت‌ها ایفا کند.

وی درخصوص ویژگی‌های این سامانه نیز گفت: این سامانه، محیطی تخصصی برای تسهیل انتخاب رسانه تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مناسب را فراهم می‌کند، همچنین امکان مقایسه قیمت‌ها، فراهم آمدن شاخص‌های اثربخشی رسانه‌ها برای افرادی که نیاز به تبلیغات و اطلاع‌رسانی موثر دارند با استفاده از آن به‌وجود می‌آید.

مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: همچنین ادپرتال تعامل بین آگهی‌دهنده و صاحبان رسانه‌ها ایجاد کرده و علاوه بر این، امکان سفارش، رزرو رسانه و بهره‌مند شدن از تخفیفات متعدد را به همراه امکان ارزیابی و گزارش‌گیری از کمپین‌های برگزارشده با مدل و مکانیزم تحلیلی و مقایسه‌ای فراهم آورده است.

سیدعلی در ادامه در رابطه با اپلیکیشن موبایل ادپرتال نیز گفت: سامانه ادپرتال از گذشته وجود داشته و فعال بوده است و ما توانستیم با همکاری صحا اپ موبایل را هم توسعه دادیم. درحال حاضر اپلیکیشن موبایل سامانه نرم افزاری جامع تبلیغات و روابط عمومی از طریق استور Google Play برای کاربران در دسترس است.

وی در رابطه با روند دریافت تسهیلات از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک گفت: مشکلی در دریافت تسهیلات نداشتیم و دست‌اندرکاران صندوق خیلی خوب همکاری کردند، حمایت‌های این‌چنینی جرات کارآفرینی و راه‌اندازی سیستم‌های جدید را در افراد کارآفرین ایجاد می‌کند. 

سیدعلی در ادامه صحبت‌هایش گفت: مهم‌ترین کمک این تسهیلات این بود که ما توانستیم استارت‌آپ خود را تامین مالی می‌کنیم و آن را در مسیر خوبی پیش ببریم که منجر به افزایش درآمد شرکت شد و با استفاده از این ارزش افزوده توانستیم هزینه تبلیغاتی سامانه خود را تامین و تعداد مشتریان بیشتری جذب کنیم. همه کسانی که صاحب رسانه یا ارائه‌دهنده خدمات تبلیغاتی نظیر چاپ و ... هستند می‌توانند رسانه یا خدمات خود را به‌صورت رایگان در ادپرتال ثبت کنند و  همه کسانی که می‌خواهند رسانه تبلیغاتی انتخاب کنند می‌توانند با پرداخت حق عضویت ناچیزی در ادپرتال از کلیه اطلاعات دسته‌بندی شده و طبقه‌بندی شده این سامانه استفاده کرده و با انتخاب‌های بهتر نسبت به اثربخشی بیشتر تبلیغات و اقدامات روابط عمومی خود مطمئن شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران