پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399091 تاریخ : 1397/07/23-17:27:36
,17,
توسعه همکاری های دریایی و بندری ایران با ایتالیا/ بررسی همکاری مشترک بین بندر شهید رجایی و بندر تریسته

سفر مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به ایتالیا و در دیدار با مدیر منطقه آزاد بندر تریسته مطرح شد

توسعه همکاری های دریایی و بندری ایران با ایتالیا/ بررسی همکاری مشترک بین بندر شهید رجایی و بندر تریسته

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با مدیر منطقه آزاد و بندر تریسته ایتالیا با هدف توسعه همکارهای بندری و دریایی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد؛ مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی طی سفر به کشور ایتالیا با  مدیر منطقه آزاد و بندر تریسته ایتالیا در زمینه توسعه همکاری ها دریایی و بندری دیدار کرد.

در این دیدار پتانسیل های طرفین در بخش های دریایی و بندری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در مورد توسعه همکاری ها مباحث مختلفی مطرح شد.

مدیر بندر تریسته ایتالیا در این نشست گفت: بندر تریسته به عنوان نقطه توزیع کالا بویژه کالاهای ریلی به کل اروپا می تواند همکاری های خود را با بندر شهید رجایی توسعه دهد.

وی افزود: بندر شهید رجایی پتانسیل بالای در ترانزیت کالا دارد و می توان از ظرفیت بندر شهید رجایی و تریسته به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در زمینه خدمات بندری و دریایی بندر شهید رجایی جایگاه ویژه ای دارد، متذکر شد: امیدواریم با مذاکرات صورت گرفته بتوان همکاری ها را گسترش داد.

بندر تریست در نزدیکی منتهی‌الیه باریکه‌ای از خشکی در میان دریای آدریاتیک و مرز ایتالیا با اسلوونی (با فاصله اندکی از شهر در شمال، شرق و جنوب آن) قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران