پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353932 تاریخ : 1397/05/17-18:00:27
,11,16,
توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی با کمک خبرنگاران

در پیام تبریک «روز خبرنگار» و از سوی مدیرعامل راه‌آهن اعلام شد:

توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی با کمک خبرنگاران

سعید محمد زاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی از خبرنگاران قدردانی و به نقش این بخش تاثیر گذار جامعه در توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی راه‌آهن، معاون وزیر راه و شهرسازی در این پیام با اشاره به سوگند خداوند به قلم و به آنچه با قلم مى‌نویسند، نوشت: به بهانه 17مرداد، گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی جا دارد تا پاسداشتی داشته باشیم در مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاشند.

او در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر امید به فردایی روشن در بخش حمل و نقل ریلی آورد: از خداوند برای موفقیت‌های شما در این عرصه و توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی آرزوی توفیق دارم.
متن کامل این پیام در ادامه آورده شده است:
سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند
خداوند سوگند یاد کرد به قلم و به آنچه با قلم مى‌نویسند؛ چرا که قلم وکتابتى که به واسط? قلم انجام مى‌شود، از نعمت‌هاى الهی است که به انسان هدیه شده است. 
به بهانه 17مرداد وگرامی‌داشت شهادت شهید صارمی، جا دارد تا پاسداشتی داشته باشم از مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاش هستند.
با تبریک این روز، از زحمات شما عزیزان که پل ارتباطی میان مردم و مسولین هستید تشکر کرده و از خداوند برای موفقیت‌های شما در این عرصه و توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی آرزوی توفیق دارم.

 
به امید فردایی روشن در بخش حمل و نقل ریلی
سعید محمد زاده
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران