پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310333 تاریخ : 1396/09/13-19:27:58
,10027,
توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه:

توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است

سالیانه به طور متوسط 3 هزار نفر بر اثر حوادث مختلف از جمله زلزله و سیل در کشور جان خود را از دست داده و حدود 5 هزار واحد مسکونی تخریب می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، اسماعیل نجار صبح امروز (دوشنبه) و در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه که در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، ضمن تبریک روز ملی بیمه گفت: امیدوارم این همایش دستاوردهای مطلوبی داشته باشد.

 وی با اشاره به حادثه خیز بودن کشور گفت: سالیانه به طور متوسط سه هزار نفر در حوادث طبیعی جان خود را از دست میدهند و 5 هزار واحد مسکونی تخریب میشود.
وی با اشاره به زلزله های اخیر در کرمانشاه و کرمان گفت: تا به امروز 521 نفر در زلزله کرمانشاه جان خود را از دست داده اند و 7 هزار و 821 نفر نیز مصدوم شدند که به طور سرپایی، بیمارستانی و بستری درمان شده اند.
نجار گفت: ماده 10 تنظیم بخشی از قوانین مالی دولت نقشه راه را ترسیم کرده و امیدواریم با نهایی شدن بیمه صندوق حوادث طبیعی بسیاری از ریسک ها پوشش داده شود. 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل پرداخت های نامناسب، بسیاری از کشاورزان محصولات و باغات خود را بیمه نمی کنند.
معاون وزیر کشور اظهارداشت: اگر بتوانیم و کمک کنیم تا تمامی ریسک ها در کشور را بیمه کنیم، تحول بزرگی در کشور، امنیت غذایی، کشاورزی و ... به وقوع خواهد پیوست؛ امروز توسعه صنعت بیمه در حوادث یک امر اجتناب ناپذیر است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران