پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376688 تاریخ : 1397/06/24-16:35:37
,10028,
توسعه سرویس های الکترونیکی تامین اجتماعی برای ارتقای خدمات دهی است

توسعه سرویس های الکترونیکی تامین اجتماعی برای ارتقای خدمات دهی است

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: طرح نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان ها طی روزهای آینده در استان بوشهر اجرا می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، یونس خسروانی در جلسه آموزش مسئولین واحدهای وصول حق بیمه، بازرسی و فراوری داده ها گفت: در راستای اجرای سیاست های این سازمان مبنی بر اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان، طرح نامنویسی متمرکز کارگاه، پیمان و پرونده الکترونیک اسناد و پرونده های جدیدالورود در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این طرح در ابتدا از هفت استان کشور آغاز شده و به زودی در سراسر کشور به مرحله اجرا در می آید و شعبه دو تامین اجتماعی بوشهر بعنوان شعبه پایلوت این استان برای اجرای طرح نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان در نظر گرفته شده است که طی روزهای آینده این طرح را راه اندازی می کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد ساختار یکسان برای شناسایی کارگاه های حقیقی و حقوقی با بهره گیری از پایگاه های مرجع نظیر ثبت شرکتها، ثبت احوال و... و امکان ارائه خدمات به ارباب رجوع در کلیه شعب، با برقراری درگاه غیرحضوری که در نهایت موجب رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع می شود، از جمله اهداف مهم اجرای این طرح هستند.

 خسروانی ادامه داد: پروژه نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان با نظارت دفتر راهبری سیستم ها بمنظور متمرکزسازی اطلاعات هویتی کارگاه های سراسر کشور و بهینه سازی فرآیند نامنویسی کارگاه در سیستم سبا اجرا شده است که با اجرای کامل این طرح بسیاری از امور و خدمات سازمان به شکل بهتری اصلاح می شود.

وی با اشاره به اینکه همه این راهکارها و توسعه خدمات الکترونیکی برای بهبود خدمات دهی به مردم است، تاکید کرد: هدف در سازمان تامین اجتماعی کسب حداکثری رضایت مردم و مخاطبان سازمان است و انتظار می رود همکاران استان بوشهر در این زمینه همت و جدیت بیش از پیش داشته باشند.

 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران