پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267888 تاریخ : 1395/12/19-19:35:27
,14,17,10033,
توسعه توچال در دستور کار بنیاد مستضعفان

توسعه توچال در دستور کار بنیاد مستضعفان

مدیرعامل مجموعه تفریحی گردشگری توچال در مراسم روز درختکاری که روز پنج شنبه هفته گذشته با حضور رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد، از طرح های توسعه و درآمد 22 میلیارد تومانی این مجموعه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه این مراسم درباره طرح توسعه توچال گفت: مجموعه توچال از مناطق مناسب برای گردشگری و تفریح مردم است که بنیاد مستضعفان طرح های توسعه فراوانی را برای این منطقه در نظر گرفته است.

محمد سعیدی کیا به حفظ و اصلاح محیط زیست اشاره کرد و افزود: بنیاد در تلاش است که با به روز رسانی تجهیزات و توسعه فضای سبز در توچال امکانات تفریحی مناسبی را برای استفاده بهتر مردم فراهم کند.

در ادامه این مراسم مدیرعامل مجموعه تفریحی گردشگری توچال به برخی از برنامه های توسعه این مجموعه اشاره کرد و گفت: احداث خط جدید تله کابین، پارکینگ، مبلمان شهری، بازسازی هتل توچال، شهربازی، توسعه پیست اسکی و پارکینگ‌های طبقاتی از طرح های این مجموعه تفریحی و گردشگری است.

سیدمحمدرضا پرهیزکار با بیان اینکه طرح های توسعه از ابتدای سال 96 اجرایی می شود، افزود: در مجموعه توچال حدود 500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی انجام شده که تا 3 سال آینده همه این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم سالانه میزبان 5 میلین نفر از شهروندان باشیم، گفت: در حال حاضر 3 میلیون نفر از مجموعه توچال بازدید می‌کنند که 500 هزار نفر از تله کابین توچال استفاده می کنند.

پرهیزکار افزود: میزان درآمد توچال در سال 93 مبلغ 11 میلیارد تومان، در سال 94 معادل 16 میلیارد تومان بود که پیش بینی ما این است، این رقم تا پایان امسال به 22 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: مطابق دستور رییس بنیاد مستضعفان سود حاصل این مجموعه، در فعالیت های توسعه ای هزینه می شود.

وی به افزایش نرخ‌ها در مجموعه توچال اشاره کرد و گفت: اگر مجبور به افزایش نرخ در سال 96 باشیم، با توجه به تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای توسعه کابین توچال تلاش کردیم از تولیدات داخل استفاده کنیم، بیان کرد: در حال حاضر 34 کابین تولید داخل از سوی سازمان استاندارد در حال آزمایش نهایی است تا در صورت تأیید از ابتدای 96 به سیستم تله کابین افزوده شود.

پرهیزگار گفت: همچنین برای دیگر تجهیزاتی از تله کابین‌ها که در داخل تولید می‌شوند، مناقصه خرید تجهیزات از طریق فاینانس را برگزار خواهیم کرد.

در آیین درختکاری جاده سلامت مجموعه تفریحی- ورزشی توچال رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «سیدمحمود دعایی» مدیرمسوول روزنامه اطلاعات، بازیگر سینما و تلویزیون و گروه هایی از مردم حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران