پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280198 تاریخ : 1396/03/09-14:26:16
,13,17,10028,
توزیع روزانه حدود 100 هزارتن گوشت گرم وارداتی در بازار

توزیع روزانه حدود 100 هزارتن گوشت گرم وارداتی در بازار

معاون نظارت بر کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: به منظور تعادل عرضه و قیمت گوشت در بازار روزانه حدود 100 تن گوشت گرم از استرالیا و کشورهای آسیای میانه وارد می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سید داود موسوی با بیان اینکه واردات گوشت درپی نوسان اخیر قیمت این ماده پروتئینی انجام می‌شود، افزود: با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام، توزیع گوشت وارداتی در ایام ماه مبارک رمضان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای، میادین میوه و تره بار و نیز اصناف انجام می‌شود.

وی گفت: گوشت گوسفندی وارداتی از استرالیا در میادین میوه و تره بار و 10 فروشگاه از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به قیمت گوشت شقه کیلویی 33 هزار تومان، ران کیلویی 34 هزار تومان و سردست کیلویی 32 هزار تومان آماده توزیع است.
موسوی به واردات گوشت از آسیای میانه اشاره کرد و افزود: قیمت گوشت وارداتی از کشورهای آسیای میانه باتوجه به هزینه‌های حمل و کیفیت پائین‌تر نسبت به گوشت وارداتی از استرالیا پایین‌تر است و قیمت گوشت شقه کیلویی 30 هزار و 500 تومان، ران به قیمت کیلویی 31 هزار و 500 تومان و سردست به قیمت 29 هزار و 500 تومان در همین مراکز عرضه می‌شود.
وی گفت: توزیع بشقابی گوشت در 238 فروشگاه افق کوروش در سطح استان تهران و استان البرز در حال انجام است و در فروشگاه شهروند هم توزیع می‌شود که قیمت گوشت عرضه شده به این روش 10 تا 11 هزار تومان پائینتر از قیمت بازار است.
موسوی افزود: فک پلمپ گوشت گرم وارداتی در محل توزیع که میادین تره بار و فروشگاه‌های شهروند است توسط بازرسان سازمان حمایت و شرکت پشتیبانی امور دام انجام می‌شود و لذا سلامت و بهداشتی بودن آن مورد تائید سازمان دامپزشکی کشور است.
وی گفت: واردات گوشت در حد مطلوب در حال انجام است و بازرسان سازمان حمایت.
اتاق اصناف و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت با رصد بازار در صورت بروز تخلف با آن برخورد می‌کنند.
موسوی افزود: گوشت‌های وارداتی امروز در میادین میوه و تره بار صادقیه، جلال آل احمد، سهره وردی، مجیدیه، لواسانی، زرگنده، اختیاریه، آزادگان، ولنجک، لویزان، قصر، معلم، ابوذر، ایثار، شهید غیبی، مهستان، هروی و اکباتان توزیع شده است.
وی گفت: همچنین توزیع گوشت وارداتی در فروشگاههای شهروند که دارای قصابی هستند شامل بیهقی، آزادگان، نفت، بهرود، ایران زمین، بوستان، صادقیه، جنت آباد، المپیک و جلال آل احمد در حال انجام است.
موسوی افزود: گوشت جزو گروه کالاهای اساسی است و تا تنظیم بازار قطعی این محصول باتوجه به مشکلاتی که در عرضه وجود دارد؛ توزیع گوشت وارداتی ادامه خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران