پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266545 تاریخ : 1395/11/23-12:48:37
,1,22,
توزیع 6650 بن کارت در نمایشگاه کتاب یاسوج

با عاملیت بانک شهر انجام می‌شود:

توزیع 6650 بن کارت در نمایشگاه کتاب یاسوج

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر یا اشاره به ارائه خدمات گسترده این بانک در نمایشگاه کتاب یاسوج گفت: در این نمایشگاه 6650 بن کارت پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر ، مهدی اکرمی با بیان این مطلب گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب استانی به مدت 7 روز در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج برپا می‌شود.

وی افزود:در این نمایشگاه حدود45000 کتاب ارائه می‌شود و 250  ناشر  در160 غرفه فعالیت می کنند،
اکرمی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه سه میلیارد و پانصد میلیون  ریال اعتبار در قالب 6650 بن کارت پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب بیست درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع می‌شود.
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهربا تاکید  برحمایت این بانک از برگزاری نمایشگاه های کتاب استانی، خاطرنشان کرد: تعداد 160 دستگاه کارتخوان بانک شهر در اختیار غرفه داران قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: سه کتابفروشی منتخب از سوی وزارت ارشاد معرفی شده است که در زمان برگزاری نمایشگاه و یک هفته بعد از آن می توانند با استفاده از کارتخوان‌های بانک شهر و دریافت بن کارت مبادرت به فروش کتاب کنند. 
اکرمی در ادامه با تاکید براین‌که بانک شهر در نمایشگاه کتاب یاسوج  با احداث چهار کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، به ارائه خدمات بانکی، آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی می‌پردازد، تصریح کرد: به همین منظور با نصب یک دستگاه بلوتوث سنتر و  یک دستگاه خود پرداز و یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت ، وب کیوسک و خودبانک آماده ارائه همه خدمات بانکی و الکترونیکی است.
بر این اساس، همزمان نمایشگاه کتاب استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان نیز با عاملیت بانک شهر برپا می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 288
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران