پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314878 تاریخ : 1396/11/14-16:05:43
,8,
تودیع و معارفه معاون اجرایی سازمان بورس

دقایقی پیش برگزار شد؛

تودیع و معارفه معاون اجرایی سازمان بورس

دبیر شورایعالی بورس با بیان اینکه مجموعه همکاران سازمان بورس کم توقع اما پرتلاشند، گفت: حضور دکتر رضوی در چنین مجموعه ای فرصت بزرگی است که می تواند به هم افزایی کارها کمک کند و تعالی سازمان بورس را هرچه بیشتر رقم بزند که این یک آرزوی قابل تحقق است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در این مراسم دکتر شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در معاونت اجرایی سازمان بورس سال ها زحمات جدی کشیده شده تا خشت خشت این بنای اقتصادی رفته رفته شکل گیرد.

وی افزود: هیچ ناهماهنگی و ناسازگاری در این مجموعه وجود ندارد و همه همکاران، مجدانه فعالیت کرده اند.

دبیر شورای عالی بورس با بیان اینکه مجموعه همکاران سازمان بورس کم توقع اما پرتلاشند، گفت: حضور دکتر رضوی در چنین مجموعه ای فرصت بزرگی است که می تواند به هم افزایی کارها کمک کند و تعالی سازمان بورس را هرچه بیشتر رقم بزند و این یک آرزوی قابل تحقق است.  

وی با بیان اینکه دکتر فلاح پور سرمایه بزرگی برای سازمان بورس است، گفت: با توجه به ماهیت سازمان بورس، برخی از پست ها به دلیل نظارتی بودن آن استرس بالایی دارد.

سعید فلاح پور هم در این مراسم در تکمیل سخنان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: معاونت اجرایی نقش ویژه ای برای ایجاد آرامش کارکنان دارد به طوری که در عین پاسخگویی به توقعات باید در جهت رفع کوچکترین مشکلات نیز تلاش جدی صورت دهد.

وی در ادامه به حوزه آی تی اشاره کرد و گفت: در حوزه آی تی، بحث فراتر از سازمان است و در دو شرکت "رایان بورس" و "مدیریت فناوری اطلاعات" فعالیت های مهمی برای بازار انجام می گیرد که شامل فعالیت های توسعه ای نیز می شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دکتر رضوی بهترین انتخاب برای این سمت است زیرا به ماهیت کارهایی که در معاونت اجرایی انجام می گیرد، تسلط کامل دارد.

در ادامه، مصطفی رضوی ضمن ابراز خرسندی از حضور در سازمان بورس گفت: امیدوارم  در پایان این دوره از  مسوولیت رو سفید باشم .

خاطرنشان می شود، در احکام جداگانه ای از سوی دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس، دکتر سعید فلاح پور معاون اجرایی سابق سازمان به سمت معاونت نظارت بر نهادهای مالی و دکتر سید مصطفی رضوی به عنوان معاون اجرایی سازمان بورس منصوب شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 380
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران