پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354345 تاریخ : 1397/05/23-16:10:02
,17,10028,
توجه واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی به موضوع آمار نشانه اهمیت بالای این حوزه است

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی:

توجه واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی به موضوع آمار نشانه اهمیت بالای این حوزه است

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت: توجه واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی به موضوع آمار نشانه اهمیت بالای این حوزه است و بر همین اساس گزارش های آماری به صورت منظم تولید و در اختیار واحدهای مختلف قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترعلی نمکی در جلسه همفکری و هم افزایی معاونت اقتصادی و برنامه ریزی با معاونت امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در حوزه آمار دریافت به موقع اطلاعات و تحلیل دقیق داده های آماری موضوع مهمی است که سازمان تأمین اجتماعی برای برنامه ریزی مناسب و فعالیت بهینه واحدها به آن نیاز دارد و آماده همکاری بیشتر در خصوص شاخص های آماری و رتبه بندی استانها هستیم.

وی از رصد و ارزیابی دقیق شرکت های تابعه سازمان تأمین اجتماعی در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری خبر داد و گفت: برای مقابله با تحریم های ظالمانه از تمامی راهکارها و ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد تا تأثیر این تحریم ها را به حداقل برسانیم.

سرپرست معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی گفت:پروژه هایی که در بخش های مختلف سازمان تأمین اجتماعی اجرا می شوند، جا دارد که از نظر اقتصادی نیز تحلیل شوند و برای افزایش بازدهی پروژه ها با معاونت اقتصادی همکاری شود تا طرح توجیه اقتصادی برای پروژه ها ارائه شود.

قائم موهبتی، معاون امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: جمع آوری و تحلیل به موقع اطلاعات از واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی اهمیت بالایی دارد و باید زمان دریافت و تحلیل اطلاعات کاهش یابد.

وی افزود: آمار عملکرد واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی پیش از این به صورت سالیانه دریافت می شد اما در حال حاضر این اطلاعات در ادوار سه ماهه جمع آوری می شود و به زودی این بازه زمانی به یک ماه خواهد رسید.

مهندس موهبتی ادامه داد: گزارش های آماری که در معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی تهیه می شود می تواند با تحلیل های بیشتری همراه باشد و بیش از این مورد استفاده قرار گیرد.

مهندس موهبتی با تأکید بر لزوم همکاری نزدیکتر شرکتهای تابعه با سازمان تأمین اجتماعی گفت: شرکتهای تابعه سازمان تأمین اجتماعی جزئی از این سازمان هستند و امیدواریم شاهد همکاری نزدیک تر در همه زمینه ها باشیم.

وی تهاتر مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از شهرداری ها با عوارضی که شرکتهای تابعه سازمان به شهرداری ها می دهند را از زمینه ها مهم همکاری معاونت امور استانها و معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: ما برای دریافت مطالبات از شهرداری ها با مشکلاتی مواجه هستیم و می توانیم بخشی از این مطالبات را با عوارض شهرداری شرکتهای تابعه سازمان تأمین اجتماعی تهاتر کنیم.

مهندس علی معیری، مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی گفت: ایجاد هلدینگ فن آوری اطلاعات را در سازمان تأمین اجتماعی پیگیری می کنیم و این هلدینگ بهبود فرآیندها، کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی جامعه تحت پوشش را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و ایجاد مرکز شتاب دهنده برای شرکتهای فعال در حوزه بیمه و سلامت طرح های بسیار خوبی در دست داریم و با حمایت معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری سازوکار مناسبی در این زمینه در حال طراحی است.

مهندس علی فرج زاده ها، مدیرکل دفتر فنی و مهندسی سازمان تأمین اجتماعی گفت: شورای عالی فنی و عمرانی سازمان تأمین اجتماعی و کمیته های زیرمجموعه آن اجرای پروژه های مختلف مربوط به سازمان را پیگیری می کند.

مهندس فرج زاده ها اظهار داشت: کمیته اقتصادی و سرمایه گذاری این شورا طرح های توجیهی اقتصادی را بررسی و تصمیم نهایی را درباره اجرای پروژه ها اتخاذ می کند.

حسین جودکی، سرپرست دفتر برنامه ریزی امور استانها سازمان تأمین اجتماعی گفت: دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی می تواند همکاری بیشتری با دفتر برنامه ریزی امور استانها داشته باشد و برای برنامه عملیاتی امور استانها همکاری ها می تواند زمینه ساز تسریع تدوین و اجرای دقیق برنامه ها باشد.

رضا امینی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها سازمان تأمین اجتماعی گفت: در کمیته های تهاتر تحلیل های اقتصادی اهمیت بالایی دارند و انتظار می رود که با همکاری بیشتر امکان دریافت گزارش های تحلیلی مناسب و با سرعت لازم ارائه شود.

وی تحلیل های آماری ارائه شده از سوی دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی را راهگشای سایر حوزه های سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: تحلیل های آماری ارائه شده دارای مبنای علمی است و در اقدامات و تصمیم گیری ها نیز می تواند مورد استناد قرار گیرد.

علی اکبر ربیع زاده، مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی امور استانها گفت: آمار و اطلاعات جمع آوری شده از سوی دفتر نظارت و ارزشیابی توسط دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد و مبنای ارزیابی عملکرد استانها است.

وی ادامه داد: زمینه بسیار مناسبی برای همکاری و استفاده به موقع و موثر از اطلاعات وجود دارد و این همکاری می تواند برای تمامی اجزای سازمان راهگشا باشد.  

مهدی شعبانی، معاون دفتر امور ذخایر و سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی گفت: شهرداری تهران درباره پایان کار بیمارستان میلاد مسائلی را مطرح کرده بود که با بررسی اسناد مشخص شد که هیچ گونه بدهی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره شرایط اقتصادی حاکم بر شرکتهای شستا گفت: حوزه اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی بخشی از اقتصاد کشور است و متاثر از شرایط فعلی اقتصادی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران