پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352478 تاریخ : 1397/04/26-13:53:21
,5,
توجه بیش از پیش به تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان شرکت باشد

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران :

توجه بیش از پیش به تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان شرکت باشد

مهندس سپهر سپهری با تاکید بر اینکه توجه بیش از پیش به تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان شرکت باشد، تصریح کرد: در این زمینه باید سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب بکارگیری شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، مهندس سپهر سپهری مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران  در دومین نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سال جاری افزود: در این ارتباط ایجاد فضای مناسب و میز خدمت برای مراجعه کنندگان و همچنین کارکنان در ساختمان مرکزی شرکت ضروری است تا ضمن آسان سازی گردش کار مراجعان و دریافت به موقع پاسخ ، از اتلاف وقت آنان و رفت و آمدهای غیر ضروری و تردد در حوزه های مدیریت های مختلف پیشگیری به عمل آید. 

وی اظهار کرد: رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان خاصه همکاران عملیاتی و اقماری که در ایام استراحت پیگیر کارهای اداری خود هستند در پیشبرد برنامه های توسعه ای شرکت بسیار با اهمیت است و می بایست سهولت در انجام کار ارباب رجوع و همکاران را به عنوان یک وظیفه سازمانی با دقت و برخورد مناسب دنبال نماییم. 

سپهری گفت: اجرای طرح صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در این شرکت موفق بوده و تا کنون اقدامات ارزشمندی در راستای تحقق اهداف این طرح صورت گرفته است. 

وی با اشاره به برگزاری هفته حجاب و عفاف، اظهار کرد: بانوان شاغل و تلاشگر این شرکت با توجه به تعهد و تخصص، نقش اثر گذاری در تحقق و پیشبرد برنامه های سازمان دارند که در جای خود قابل تقدیر  است و به پاس زحمات آنان در همایشی به این مناسبت، از خدمات آنان تجلیل خواهد شد. 

در ادامه این نشست برگزاری همزمان جلسات ستاد صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع با شورای فرهنگی مطرح و  مقرر شد این نشست ها از این پس به صورت متمرکز برگزار شود. 

بررسی طرح احداث سر در ورودی شرکت، تجهیز نمازخانه های کارگاه ها و مساجد شهرک های سازمانی،سر و سامان دادن به وضعیت توقفگاه ساختمان مرکزی و اختصاص توقفگاه جدید و ایجاد میز خدمت برای مراجعان از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 433
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران